Onderwerp: [FEEDBACK] bruidstaart
wat vinden jullie van deze taart? mijn 1ste bruidstaart voor vrienden. wat een rot weer om een taart te maken zeg. alles plakte.
graag zou ik wat tips willen hebben
bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [FEEDBACK] bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat vinden jullie van deze taart? mijn 1ste bruidstaart voor vrienden. wat een rot weer om een taart te maken zeg. alles plakte.
graag zou ik wat tips willen hebben
bedankt
Jammer dat je foto zo "hoog" genomen is, zou het best dichterbij willen zien. Maar hij ziet er prachtig uit !!!
moest hem heel snel nemen en er stonden zoveel mensen om me heen. hoop dat hun fotograaf een mooiere foto heeft.
prachtig.
Ik zeg dit allemaal alleen omdat je ernaar vraagt. Ik vind het super, zeker voor een eerste keer, zelfs al zou het een tiende keer zijn.
okee, hier komen een paar tips.
ventilator aanzetten terwijl je bezig bent, scheelt echt heel veel.
Ik vind de stapel prachtig, alleen zou ik de taart niet zo schuin op de plaat hebben gezet, het staat ook niet precies recht/schuin op de plaat (als je snapt wat ik bedoel.
en zo te zien staat je topper niet gecentreerd. Ik weet het zijn kleine dingen, maar het zijn ook geen moeilijke dingen
bedankt. ik hoor het rgaag hoor omdat ik er gewoon van kan leren.
idd nu zie ik dat hij niet recht stond (was me helemaal niet opgevallen) de topper is er op het laatste moment nog snel opgezet dus idd niet helmaal recht helaas. ga hier de volgende keer op letten. thanks
Ik vind het een mooie taart! (voor zover ik kan zien van zo hoog )
En de tips die ik zou geven zijn al gegeven, behalve dan lekker doorgaan met nog meer maken!!!!!! Je doet het mooi!
En persoonlijk had ik een andere kleur papier gebruikt op je blad, meer in de kleuren van je taart. maar het kan zijn dat het op verzoek zo was...
ze hadden rose bordjes/vorkjes enz. dus dacht dit past er wel mooi bij wat voor kleur had je dan genomen? grijs?
ik zou zilver of wit hebben genomen. Maar ik snap jou beredenering wel.
heb gelukkig hele goede reacties gehad gisteravond. hij smaakte heerlijk heb een workshop en kinderworkshop erbij gekregen helemaal super.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [FEEDBACK] bruidstaart