1

Onderwerp: Kenwood slaat op hol!!

Sinds kort ben ik de trotse eigenaresse van een kenwood en wel de mx271.
maar hij slaat steeds op hol.. soms al gelijk als ik hem aanzet, dan doet ie niets met de verschillende standen en gaat nog harder als de hoogste stand.
Doe ik iets fout, of heb ik een kapotte kenwood :x

hoop stiekem dat ik iets fout doe.. maar denk dat ik hem terug moet sturen.. gelukkig een jaar garantie!

p.s. ik weet niet of ik hier goed sta, dus ik meld het gelijk even..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

2

Re: Kenwood slaat op hol!!

Topic over mixers, keukenmachines en dergelijke mogen in Bakken &vullen, dus daar gaat hij zo naartoe verhuizen :Y

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Zo begon het bij mij ook vervolgens 4 maand zonder gezeten en een nieuwe gekregen maar iedere keer als ik hem aanzet denk ik als het maar weer goed gaat heb de KM 264

Jozien schreef:

Topic over mixers, keukenmachines en dergelijke mogen in Bakken &vullen, dus daar gaat hij zo naartoe verhuizen :Y

Dankjewel!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

Chantelle schreef:

Zo begon het bij mij ook vervolgens 4 maand zonder gezeten en een nieuwe gekregen maar iedere keer als ik hem aanzet denk ik als het maar weer goed gaat heb de KM 264

hmm.. dat is balen!! denk dat ik de winkel maar eens ga mailen.. eens kijken hoe we het gaan regelen.
hoop dat het geen 4maanden duurt... was er juist zo blij mee dat ik niet meer met de handmixer hoefde te werken!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

6

riannebianca schreef:
Chantelle schreef:

Zo begon het bij mij ook vervolgens 4 maand ;)  zonder gezeten en een nieuwe gekregen maar iedere keer als ik hem aanzet denk ik als het maar weer goed gaat heb de KM 264

hmm.. dat is balen!! denk dat ik de winkel maar eens ga mailen.. eens kijken hoe we het gaan regelen.
hoop dat het geen 4maanden duurt... was er juist zo blij mee dat ik niet meer met de handmixer hoefde te werken!

nou ik heb in die tijd zelfs een handmixer gekocht ha ha om die maanden door te komen ook van Kenwood

Chantelle schreef:
riannebianca schreef:
Chantelle schreef:

Zo begon het bij mij ook vervolgens 4 maand ;)  zonder gezeten en een nieuwe gekregen maar iedere keer als ik hem aanzet denk ik als het maar weer goed gaat heb de KM 264

nou ik heb in die tijd zelfs een handmixer gekocht ha ha om die maanden door te komen ook van Kenwood

nou, als je die niet hebt en je mixer moet terug dan heb je hem ook echt wel nodig!! met de garde krijg je volop spierpijn!
heb zojuist de winkel gemaild.. dus nu afwachten wat ze zeggen..
lijkt mij dat het binnen de garantie valt..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

8

hij slaat niet op hol.
de machine is slim gemaakt zodat hij soms zijn snelheid en kracht aanpast aan de massa.

succes

Enthousiaste groet, Maxime

9 Laatst bewerkt door riannebianca (11-06-2010 16:06)

Tari schreef:

hij slaat niet op hol.
de machine is slim gemaakt zodat hij soms zijn snelheid en kracht aanpast aan de massa.

succes

Hij sloeg helaas wel op hol.. heb hem zojuist terug gebracht en een andere machine meegenomen..
hij ging namelijk vanaf de eerste seconde sneller als dat ie op stand 12 zou moeten gaan.. en maakte niet uit op welke stand ie stond of hoeveel er in de kom zat..
Ik had dus de pech een kapotte te hebben..
Maar heb nu voor hetzelfde geld een luxere versie meegekregen.

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk