Re: Drie bruidstaart(jes) deze week.
Schitterende bruidstaarten heb je gemaakt,top
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drie bruidstaart(jes) deze week.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Schitterende bruidstaarten heb je gemaakt,top
wat een mooie taarten!
![]()
Ben vooral benieuwd hoe je de bloemen van de middelste taart zo mooi hebt gekregen en met welke uitsteker?
Die zijn gemaakt met de rosenbluten uitsteker. Geveind en verdund en uiteraard in een bakje gedroogd.
Ik vind ze ook echt prachtig!!!!!
Maar nu heb ik toch een vraagje.... bekleed jij witte taarten 2x? Ik heb morgen een witte bruidstaart en de vorige keren heb ik ze allemaal 2x bekleed omdat ik bang ben dat ze gaan doorschijnen... Maar ik vind dat zoveel werk... en het is ook zo dik
Wat zal ik nu doen?
Ik heb je gemaild.
Ik vind het een stel prachtige bruidstaarten, je eerste is mijn favoriet!
vind ze prachtig!!
Hi Addy,
Prachtige parade!
De middelste als variant op een eerdere, maar nu met minder bloemen is prachtig geworden, de rest ook!
Weer helemaal perfect!
Nog bedankt voor de verkoeling gisteren!
Gr. Nicolette
Ik vind vooral de eerste en de tweede taart héél erg mooi! Ik houd niet zo van vierkante taarten (geen idee waarom, ronde taarten vind ik mooier) maar ook die is heel mooi en strak!
Ik vraag me eigenlijk ook af of je te taarten 2 x bekleed, ze zijn zo prachtig wit, hoe doe je dat???
Ennuh, Wat een prachtige taarten!!!!!!!
PRACHTIG, alledrie heeeeeel erg mooi
Vind ze alledrie heel erg mooi maar nr 1 is mijn favoriet !
Ik vraag me eigenlijk ook af of je te taarten 2 x bekleed, ze zijn zo prachtig wit, hoe doe je dat???
Ennuh, Wat een prachtige taarten!!!!!!!
Nee hoor, 1x bekleden. Goed afsmeren, marsepein goed wit kleuren en niet te dun uitrollen De vierkante is trouwens fondant, dus dat is al wit.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drie bruidstaart(jes) deze week.