1

Onderwerp: [FEEDBACK] Bruidstaart 5 hoog met bloemenloper

Jeetje wat een weer.... kapsel maken, per laag vullen en in de koelkast, daarna een voor een afsmeren en weer in de koelkast, bekleden per stuk en weer in de koelkast... daarna stapelen en de bloemen erop... zweten natuurlijk, gelukkig kan ie vannacht nog drogen in de koelkast dus ik heb goeie hoop. ben best trots op deze taart maar heb het gevoel dat het altijd beter kan!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/10/1276193616-240.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Bruidstaart 5 hoog met bloemenloper

:Y Ik vind hem prachtig!!!! Mooi zo met die verschillende kleuren/vormen bloemen

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

3

Je bloemenloper ziet er prachtig uit,heel mooi en dat zweten,het zit ons deze dagen niet mee,veels te klam/benauwd voor de taarten.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Geweldige taart !!

5

Ik vind je taart mooi, de kleuren zijn ook erg leuk bij elkaar. Wat ik zelf anders had gedaan is de maten van de taarten. Ik vind het mooier als ze in verhouding met elkaar zijn, dus allemaal 10 of allemaal 5 cm verschil. Deze maten zijn wat mij betreft te verschillend.
Je bloemetjes zijn erg lief trouwens!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

6

heel erg mooi zeg

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7

mooi die bloemenloper!! mooie kleuren!!
ik had het denk ik ook mooier gevonden als de bovenste taart iets kleiner was geweest, maar verder :thumb:

8

mooi hoor!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

9

ja, las net al in een ander topic, dat je met dit weer geen smoother meer kunt gebruiken, omdat alles kapot gaat...
dus dat is jammer; maar je bloemenwaterval is super!! Ook mooie kleuren zo samen! (mag ik vragen welke kleur die donkerroze is??)

Groetjes, Dorothea.

Hele mooie taart!Prachtige kleuren die bloemen! :thumb:

11

Wow.... prachtig.
Hoe heb je de bloemen gemaakt?? Welke steker heb je ervoor gebruikt.

Heel erg mooi.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

12

heel mooi gedaan hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Ik vind deze echt super! Vooral qua kleuren, en die bloemen erop, echt mooi! Ik ben het er wel mee eens dat de bovenste laag misschien iets kleiner had gemogen, omdat het verschil nu zo klein is. Maar dan kwam je natuurlijk weer in de knel met de bloemen bovenop.
Ik ga deze zeker onthouden, erg tof!

De taarten zijn gebakken op, 35cm de vierkante, 30, 25, 20...... ik snap ook niet hoe het is gekomen dat de bovenste taart zo weinig verschilt... denk iets te royaal geweest met de botercreme om een deuk weg te werken.... :s ongevult waren de verhoudingen goed...

voor de bloemen heb ik een bloem uitsteker 5-blad van pme gebruikt, de kleinste van de sunflower cutterset van pme, een rose cuter van fmm en  de harten van de bloemen zijn met de middelste Blossom cutterset klein 3-delig met een plunger gemaakt, door de plunger krijg je meteen een holletje voor de parel. Ik heb ze laten drogen in eierdozen.

Allebei de bloemen zijn gemaakt met dezelfde kleurstof, eerst de donkere kleur gekneed en daarna meer wit erdoor.
De roze kleurstof heb ik bij een andere web-shop vandaan... je mag me mailen als je het adres wilt.

15

Oeh mooi zeg!!

Groetjes Eline

erg mooi!

Groetjes Natasja!

17

samantha_love schreef:

Allebei de bloemen zijn gemaakt met dezelfde kleurstof, eerst de donkere kleur gekneed en daarna meer wit erdoor.
De roze kleurstof heb ik bij een andere web-shop vandaan... je mag me mailen als je het adres wilt.

ik ga dat dan eerst even proberen met mijn eigen roze, want daar heb ik nog 1,5potje van staan, als het niets wordt, mail ik je!
Dank je voor de tips!

Groetjes, Dorothea.

Ik vind de verhoudingen van je taart juist mooi, weer eens wat anders!
En veder diep respect dat je zo'n mooie taart hebt weten te maken met dit weer!
Ben je trouwens niet bang dat je bloemen gaan instorten of breken als je hem uit de koelkast haalt? Dat zou namelijk wel heel erg zonde zijn van dit kunstwerk!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

19 Laatst bewerkt door tamara14 (11-06-2010 09:30)

Mooie taart met geweldige bloemenloper :thumb:

Het is idd niet evident om met dit weer een taart te maken, laat staan zo'n stapel, maar je hebt een knap staaltje werk geleverd!
Ik hoop dat t tegen eind volgende week wat beter weer zal zijn om een taart te maken :+ , dan mag ik aan de bak.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

20

wow wat mooi!!
hopen dat het volgende week iets minder vochtig weer is....

21

Prachtig zeg !!!

Groetjes, Conny

22

Geweldig mooi geworden.  :thumb:

Heb hier de ventilator uitgevonden dat werkt echt super!!
Binnen no time is je fondant droog.

Lekker doorbakken dan word ik steeds beter!

23

Zo dat zal een werk geweest zijn om al die bloemen te maken en te rangschikken op de taart. Maar het geeft wel een mooi plaatje met zo'n bloemenwaterval.

Groetjes v. Annette.

24

Heel erg mooi!!! Heb je 'm ook nog in goede staat op de plaats van bestemming gekregen?

25

Wat een prachtige taart! Ben helemaal weg van je bloemenloper!