Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » onze 1e stapelbruidstaart
Pagina's 1
Jammer dat de foto zo klein is.... Maar met m'n neus op het scherm ziet hij er prachtig uit!
mmm sorrie weet niet zo goed hoe ik hem groter moet maken
Je hebt hem nu gekopieerd vanuit je thumbnailbestand, heb je ook een fotobestand??
Even kijken of dit werkt...
wauw dank je wel
Graag gedaan, en in het groot is hij ook mooi!
Ik zou alleen volgende keer het ruitjes patroon aan de zijkant of aan de bovenkant doen. Het is altijd heel moeilijk om het helemaal te doen, dan raakt het patroontje altijd een beetje verdraaid.
Mooie roosjes ook trouwens!
mooie taart
Hele mooie taart, zelf zou ik het roze lintje er niet om heen doen, het kan wel maar dan zou ik een breder lint doen en geen strik.
Verder mooi gemaakt
Graag gedaan, en in het groot is hij ook mooi!
Ik zou alleen volgende keer het ruitjes patroon aan de zijkant of aan de bovenkant doen. Het is altijd heel moeilijk om het helemaal te doen, dan raakt het patroontje altijd een beetje verdraaid.Mooie roosjes ook trouwens!
Het ruitjes patroon was de 1e keer dat we die hebben gebruikt en idd een vervorming, maar ja aldoende leert men.
En de roosjes tja mijn man is een officiële banketbakker en weet wel van roosjes maken.
Hele mooie taart, zelf zou ik het roze lintje er niet om heen doen, het kan wel maar dan zou ik een breder lint doen en geen strik.
Verder mooi gemaakt
Breder lint hadden we op dat moment niet en was idd veel mooier geweest.
Maar op de foto ziet het er erg iel uit in het echt viel het reuze mee
En de roosjes tja mijn man is een officiële banketbakker en weet wel van roosjes maken.
Bofkont!!
Mooie taart én mooie roosjes!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » onze 1e stapelbruidstaart