1

Onderwerp: Leukste forum ter wereld!

Hallo medebaksters (Ik ben nog geen enkele man tegengekomen..?),

Mijn naam is Wendy en ik woon in Linne in Midden-Limburg.

Ik ben nog nooit lid geweest van een forum, maar dit is toch wel het leukste forum ter wereld, dus daar gaan we:

Naast mijn 1001 andere hobbies ben ik sinds twee weken ernstig verslaafd aan het raken aan taarten maken. En dat terwijl mijn eerste exemplaar nog gerealiseerd moet worden!
Op een handwerkblog kwam ik een barbietaart tegen en dacht meteen, "dat is een leuk idee voor de 2e verjaardag van mijn dochter", nu over 2 weken. En vanaf moment ging het helemaal mis..... Ik ben me een beetje erin gaan verdiepen en kwam natuurlijk al snel op deze site. Tja, en dan gaat het hard, he!  :lol:

Momenteel ben ik dus bezig met mijn eerste taart. Het kapsel staat al in de diepvries, en ik heb ook al wat decoratie uitgestoken. En zelfs vandaag een puzzelplaatje geprobeerd te maken! Dat viel eerlijk gezegd vies tegen :s , maar dat kwam geloof ik m.n. door het klamme weer.
Ik lees in ieder geval, dat ik zeker niet de enige ben, die ermee aan het stoeien was vandaag, dus dat geeft de burger weer moed.

Ik hoop maar, dat het over twee weken, als ik de taart helemaal wil bekleden, niet zo vochtig is, want dan houd ik mijn hart vast.

In ieder geval wil ik alvast iedereen die lid is van dit forum hartelijk bedanken voor de wijze lessen en vele informatie en vooral inspiratie!

Groetjes,
Wendy

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

2

Re: Leukste forum ter wereld!

Welkom (mede limburger ;-))

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

hee...wat leuk weer een bakster uit de buurt!!!

Welkom op inderdaad het leukste forum van de wereld ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

@Kadohke: jij zit ook lekker in de buurt..?
Misschien een keer een limburgs freubel avondje organiseren..?  ;)
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

5

MirKool schreef:

@Kadohke: jij zit ook lekker in de buurt..?
Misschien een keer een limburgs freubel avondje organiseren..?  ;)
Gr, Miriam

ben ik altijd voor te vinden Miriam. Ik hou 2 maal per jaar een fröbel bij mij (met kerst en met pasen), helaas heb ik voor de rest erg weinig vrije tijd om "gewoon" te fröbelen :S Maar mochten er iemand in de buurt wat willen houden...ik probeer erbij te zijn!!!  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl