1

Onderwerp: inspiratie gezocht...

Ik ben op zoek naar ideen voor een vierkante meiden taart.

Hij word electric pink met zilver. De zijkanten van de taart weet ik al wel. Op de hoeken zilveren strikken, in het midden van een zijkant een zilverbloem. En dan met de sugargun een draperiedraad van strik naar bloem, van bloem naar strik. Daaronder komen dan stroken van zilver met de xenosstempelafdruk. Dus dat is aardig onder controle.

Maar nu wat bovenop de taart. Ik heb werkelijk waar geen idee...Ben al aan het rondsnuffelen op het www...maar :grr: nog steeds geen idee.

2

Re: inspiratie gezocht...

Een mooie grote strik.....

3

Tiara of een klein juwelendoosje, weet niet wat de interesses zijn :)  :)

4

Grote strik vind ik teveel worden met de vier strikken op de zijkanten.

Tiara is ze niet echt een type voor, maar juwelendoosje zou ze wel leuk vinden :Y

In overleg met moeder komt wel de leeftijd op de taart rechtop te staan en met "sprieten" met hartjes, bloempjes en vlinders.
Ga nog effe verder met brainstormen. :thumb:

5

Een elektrische gitaar! Mooi zwart met zilver...

dat lijkt mij wel leuk:D

6

Kroontje, puzzelplaatje of een mini-tasje hahahaha........ ben helemaal van de tasjes vandaag LOL

7

chymera schreef:

Een elektrische gitaar! Mooi zwart met zilver...

dat lijkt mij wel leuk:D

:lol:  :lol:

8

Marinina schreef:

Kroontje, puzzelplaatje of een mini-tasje hahahaha........ ben helemaal van de tasjes vandaag LOL

Tasje lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar die moet ik eerst nog maar eens een keertje voor mezelf oefenen voordat ik die weggeef :Y

9

Ik zou ook gaan voor iets aparts..maar meisjesachtig..ik weet natuurlijk niet hoe oud ze wordt, maar is een poederdoos/make-updoos iets? Ik vind het idee van een tasje of muziekdoosje ook héél erg leuk!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Judy schreef:

Ik zou ook gaan voor iets aparts..maar meisjesachtig..ik weet natuurlijk niet hoe oud ze wordt, maar is een poederdoos/make-updoos iets? Ik vind het idee van een tasje of muziekdoosje ook héél erg leuk!

Ze word 10. Moeder komt me meehelpen volgende week, het is nl mijn buurmeisje :Y Kan mijn buurvrouw wel wat dingen van Make up inderdaad laten maken.

11

ik heb eens een keer zo'n make-up setje gezien in een boek, met kwastje en heel mooi gemarmerde paletten..

Was heel leuk gedaan..Succes!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl