1

Onderwerp: roosjes erop? paar vragen?

ik heb zojuist de bruidstaart uit de diepvries gehaald en in de koelkast gezet. Ik wilde hem vanavond dan eigenlijk opmaken en morgenmiddag kan hij dan opgegeten worden. Maar heb een paar vragen

Kan ik hem al opmaken? heb de taart nu in de doos in de koelkast staan (inmiddels 6 uur)

Hoe kan ik het best de rozen erop zetten met poedersuiker met water?

ik lees dat de taart een paar uur eerder uit de koelkast gehaald moet worden, nu is het erg warm weer iemand tips???

Re: roosjes erop? paar vragen?

je taart krijgt denk ik een te grote schok als je hem nu gaat decoreren. hij heeft echt 24uur nodig om te ontdooien.
1 uur voor het serveren uit de koelkast, zodat de taart op kamertemperatuur is.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

oke, dus wachten tot morgen.

waar zou je de roosjes mee vast zetten zijn namelijk best grote rozen geworden van marsepein, maar hoe krijg je ze het beste vast aan de taart

hahah ben best zenuwachtig, mijn eerste taart en dan ook nog voor mijn eigen bruiloft.....

oei jeetje, dat is stressen ja  :s
Ik zou ze vast zetten met royal icing. als je dat niet hebt, zou ik kiezen voor als je fondant in huis hebt, een bolletje fondant in een kommetje, heet water erover heen gieten, niet heel veel hoor, een scheutje en dan mengen met een vork oid. dat wordt een soort van stroop waar je heel goed mee kunt plakken.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

thanks heb icing poeder in huis dus dat kan ik maken.

tja ben idd wel een beetje aan het stressen waar begin ik aan haha