1

Onderwerp: Mijn 1 ste bruidtaartje (paars/wit/roosjes/badeendjes)

Een aantal maanden gelden kreeg ik de vraag van een collega of ik haar bruidstaart wilde maken. Ik was toen net begonnen en redelijk onzeker. Na lang nadenken heb ik toch de opdracht aangenomen. En wat ben ik nu blij dat ik dat gedaan heb. Ik vond het super leuk om te doen! Mijn collega trouwt in het paars, dus ze wilde ook iets met paars in de taart. Verder had ik een helelijst met smaakjes opgestuurd. En waar kozen ze voor. Jam/geleroom en champagnebotercreme. En hieronder het resultaat. Ik ben zelf best te vrede over de taart en ik heb mijn angst om wat grotere opdrachten aan te nemen overwonnen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NNYWVUJW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BI7I6RBB.jpg

Bedankt voor het kijken.

Groetjes van Martine

2

Re: Mijn 1 ste bruidtaartje (paars/wit/roosjes/badeendjes)

leuk!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

3

Heel mooi hoor!

het lijktmij ook erg spannend om zo'n groe opdracht te doen. Zeker als het om een bruidstaart gaat! Kanp gedaan hoor!

Wat heb je nou onder de taart staan? Is dat een plankje ofz?

4

Hoi Chymera,
Bedankt voor je reaktie. Het was super om een grotere opdracht te maken. Als je een planning maakt is het goed te doen hoor.
Onder de taart staat een cakedrum. Deze heb ik gekocht bij de webshop. Dit is een stevige ondergrond om bijvoorbeeld een stapeltaart op te maken.

Groetjes van Martine

5

Lijkt me spannend, zo'n bruidstaart. Maar je hebt een mooie stapel gemaakt hoor! Leuke kleuren. :)

6

Zo'n cakedrum gebruik die je 1malig? Ik vind ze nml niet echt goedkoop.... Neem aan dat je die dan bij de pijs op doet?

xx

7

Ik heb de cakedrum in de prijs meeberekend. Maar ik denk dat je ze wel vaker kan gebruiken. Eventueel opnieuw bekleden.

8

Mooi is ie !!  :thumb:

9

mooie taart. ben gek op paars :Y

Groetjes, Franka

10

Hij ziet er heel leuk en mooi uit,top! :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl