51

Re: Oma werd 92jr! :)

nou als je eraan begint houd ik me zeker aanbevolen!!

52

ha ha, beide is goed  :lol: Ik mail je wel even.

groeten Annemieke
Cake It

53

wauw!! heel mooi

groetjes José

54

ziet er chique uit hoor echt mooi

55

Gefeliciteerd met je oma!!

Ik vind het een prachtige taart, en de fotolijstjes passen er juist wel bij! Super!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

56

Prachtige taart!

57

supermooiii , en zoo strak ook

heel stylvol en de persoonlijke touch met het fotolijstje is echt prachtig !!

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

58

Prachtige taart, ik hou van deze stijl: simpel en chic  :Y (simpel niet gelezen als makkelijk hoor!  :D ). De bloemenslinger op de middelste taart vind ik geweldig!

Gefeliciteerd met je oma, wat een mooie vrouw was ze in haar jonge jaren. Leuk dat je haar taart mocht maken, mijn oud-tante werd afgelopen zondag 90 jaar en ik heb voorgesteld om een mooie taart voor haar te maken, maar ze wilde liever allemaal verschillende gebakjes  :s .

Het idee van 2 lagen ga ik onthouden, volgens mij is dat het ei van columbus bij witte taarten  :Y .

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

59

Prachtig Tirz!!!!

x

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

60

mooie taart! strak,simpel en toch chique.
welke uitstekers heb je gebruikt voor de naam?

Be in love with what you have

61

prettygem schreef:

mooie taart! strak,simpel en toch chique.
welke uitstekers heb je gebruikt voor de naam?

ik heb deze gebruikt: http://www.patchworkcutters.co.uk/catal … mp;group=0
ik weet niet of ze ook in NL te koop zijn

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

62

Als je een workshop "schoentje "geeft:ik woon op een half uurtje rijden van Utrecht. Ik denk dat er heel wat mensen uit de Betuwe en Maas en Waal mee willen doen.
Prachtige taart, ik hoop dat het mij ook eens zo mooi lukt.

63

ik ben ondertussen aan het brainstormen, hoe aan te pakken en wat ik precies wil doen. Er liggen ook al wat ideetjes in zuid-holland, maar het komt goed :)

groetjes Tirza     

64

Waanzinnig, ik houd wel van die eenvoud! Super gedaan en ik denk dat ik het stiekem ook op die manier ga doen...Moet begin juli een bruidstaart maken...wit! ( warme etc..dus 2 laagjes...beter idee denk ik!).

Maar was deze stapel dan voor 60 man? weleke maten heb je dan gebruikt? Of heb je het uit  de hoogte gehaald?

65

isabel-le schreef:

Maar was deze stapel dan voor 60 man? weleke maten heb je dan gebruikt? Of heb je het uit  de hoogte gehaald?

uit de hoogte gehaald? Huh? wat bedoel je?
Nee deze taart was voor 40 man, mn tante zei dat toch niet iedereen taart nam, en dat klopte wel, waren veel kleine kinderen aanwezig die drukker waren met rondrennen door het tehuis. :D
Maten zijn 28, 22 en 18cm. Beetje ruim genomen dus, en er was nog een heel stuk over  :Y

groetjes Tirza     

66

tipsytaartje schreef:
isabel-le schreef:

uit de hoogte gehaald? Huh? wat bedoel je?
Nee deze taart was voor 40 man, mn tante zei dat toch niet iedereen taart nam, en dat klopte wel, waren veel kleine kinderen aanwezig die drukker waren met rondrennen door het tehuis. :D
Maten zijn 28, 22 en 18cm. Beetje ruim genomen dus, en er was nog een heel stuk over  :Y

Hihi met uit de hoogte bedoel ik dat je de taart dus hoger gebakken hebt dan normaal, dat wil nl. ook nog wel eens helpen vind ik!

67

Wat een fantastische taar heb je voorje oma,heel mooi,ook het fotolijstje is super,helemaal top,kan mij voorstellen dat ze voor de zekerheid nog even vroeg of alles eetbaar is,heerlijke opmerking van haar :lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl