Re: Met samengeknepen billen...
Wauw, wat een mooie taart (zonder bruidspaar dan)! Heel sierlijk en elegant. Ik vind de gouden accenten ook erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met samengeknepen billen...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, wat een mooie taart (zonder bruidspaar dan)! Heel sierlijk en elegant. Ik vind de gouden accenten ook erg mooi!
Wow Marjolein, echt geweldig!!
Op deze taart MOET ik gewoon reageren, deze taart vind ik zoooo gaaf, staat inderdaad ook bij mij op mijn favorieten lijstje. Mmmm eigenlijk een heleboel van LeGateau
En wat een lef zeg, met zo'n stapel in de auto, je had het moeten filmen, werd vast een hit op You Tube
Beeldschoon! En heel gedurfd om zo gestapeld te gaan rijden , gelukkig is het goed gegaan. Het bruidspaar bovenop is toch wel een gevalletje "jammer", gewoon zonde van je prachtige taart.
En wat een lef zeg, met zo'n stapel in de auto, je had het moeten filmen, werd vast een hit op You Tube
hahaha ja dat was een goeie geweest. Had alleen geen hand meer vrij voor camera..
Mijn vriendin en ik hebben in ieder geval lol gehad onderweg vanwege mijn rare standje in de auto....
Wat een geweldige,mooie taart en dan ook nog vervoeren,top,het is een plaatje,schitterend gedaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met samengeknepen billen...