Re: witte bruidstaart gedeeltelijk op herhaling

Super mooi!

Groetjes P@trici@

27

erg  mooi Brenda :thumb:  :thumb:  :thumb:
Ik ben vandaag ook met wit bezig geweest..drama al om.... Ik werk in me taarten keuken en daar is het toch echt heel koel..maar vandaag zweten niet normaal meer en dan blijft er helemaal alle pluis enzo op plakken...een verschrikking was het....
maar bij jou niets van te zien hoor
prachtig is tie

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

28

Prachtig Kwebbel dat heb je weer super gemaakt mooie rozen en prachtig zo in het wit alles !!! :thumb:

29

Bo2309 schreef:

Prachtig, heel chique!

Vraagje, hoe maak je die mooie boogjes op de onderste taart. rol je die met de hand  :(  of is daar ook iets anders voor?

hier heb ik de een na smalste stripcutter voor gebruikt. die heb je in verschillende maatjes en zijn heel handig voor allerlei soorten verschillend gebruik.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

conny4u schreef:

Ik ben vandaag ook met wit bezig geweest..drama al om.... Ik werk in me taarten keuken en daar is het toch echt heel koel..maar vandaag zweten niet normaal meer en dan blijft er helemaal alle pluis enzo op plakken...een verschrikking was het....
prachtig is tie

ik sta dan ook in spijkerbroek, hempie en een heel wit schort. zweten deed het hier ook wel een beetje hoor, maar toen heb ik de ventilator er op gezet en ben al ventilerend verder gegaan, doen droogde het goed en kon ik ook weer makkelijker verder werken.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

31

:thumb:    :thumb:     :thumb: 
super ook de rozen erg mooi,  moet daar veel op oefenen , heb nu een malletje,

32

kwebbeltje schreef:
conny4u schreef:

prachtig is tie

ik sta dan ook in spijkerbroek, hempie en een heel wit schort. zweten deed het hier ook wel een beetje hoor, maar toen heb ik de ventilator er op gezet en ben al ventilerend verder gegaan, doen droogde het goed en kon ik ook weer makkelijker verder werken.

thanks...ja om het zweten te laten opdrogen ook de fan erop gezet....
moet ik zeggen dat ik eerst altijd ballina gebruikte en daar viel het pluizen mee..maar ik heb twee slechte emmers gehad en nu doe ik het met bakels maar die vind ik minder voor het bekleden... welk merk mmf gebruik jij?
Ballina was ik latijd super blij mee...werkt ook strakker ,maar durf het niet goed meer te kopen na die twee slechte emmers...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

33

mooi hoor kwebbel! we staan weer smane op cc zag ik, nog even wachten en we staan weer samen bij de 1e 6 ;)

verder heb ik nog een adviesje... ik zou hebben gekozen voor een zwarte of donkere achtergrond, zodat je fondant niet zo gelig lijkt, maar wit zoals het hoort te zijn, snap je?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

34

Toppie  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

35

Heel erg mooi! Blijf toch weg van wit :)

Mijn website: Presentaart

36

Mooi!!!!! Ik wil ook al heeeeeel lang een wit op wit bruidstaart maken, maar helaas  ..... 'mijn' bruidsparen willen d'r nog niet aan. Misschien toch maar 'ns een dummie maken, want ik vind 't toch wel heel erg gaaf!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

37

wat een prachtige taart zeg !!

supermooi !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

38

Poepchic!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

39

tipsytaartje schreef:

verder heb ik nog een adviesje... ik zou hebben gekozen voor een zwarte of donkere achtergrond, zodat je fondant niet zo gelig lijkt, maar wit zoals het hoort te zijn, snap je?

ja, dank je wel voor de tip. ik heb nu steeds een oud rolgordijn op de bank. ik wil idd nog steeds een keer een antraciet kleurige kopen. maar ik vergeet het steeds :o

40

...zo mooi! Echt geweldig!

Groetjes Sas

41

Hier zijn geen andere woorden voor dan : WAUW :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

42

Wat maak jij toch een prachtige taarten! Vind ze altijd geweldig!

43

Ontzettend mooi !!!

Groetjes, Conny

44

Oooooo, die is mooi! Heel erg stijlvol zo helemaal in het wit.

Groetjes, José

45

Het is weer een plaatje!

46

prachtig, klopt helemaal! wat is dat toch mooi een taart in 1 kleur :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

47

Wat is het toch mooi alles in het wit!

48

Mooi hoor!!!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

49

ze hebben hem net opgehaald en waren er helemaal gelukkig mee. altijd weer fijn om te horen :Y

50

Wat een schitterende taart zeg!

Groetjes Karine