Onderwerp: clutch bag
Ik ben zo blij,vandaag kreeg ik van de webshop zooo vlug mijn spulletjes.Maar ,ik snap niks van die engelse leterkes,iemand een howto ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » clutch bag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben zo blij,vandaag kreeg ik van de webshop zooo vlug mijn spulletjes.Maar ,ik snap niks van die engelse leterkes,iemand een howto ?
Ik heb geen idee maar je topic gaat verhuizen. Je staat namelijk in de verkeerde rubriek.
Snap je nederlandse letterkes wel ? want de rubriek 'Sjablonen, Patronen & Howto's' is, zoals de beschrijving ook zegt:
De rubriek voor het delen van idee
[move]----> decoreren
Dag,ik weet wel dat wilton uit Engelend komt,maar vind het spijtig dat er geen nederlandstalige uitleg bijzit.Ik dacht dat ik om eeen how to vroeg,en zette het daarom in die rubriek.
Ik dacht dat ik om eeen how to vroeg,en zette het daarom in die rubriek.
Er staat toch duidelijk dat de rubriek 'Sjablonen, Patronen & Howto's' bedoeld is voor het delen van een idee....niet voor het vragen daarom.
Dag,ik weet wel dat wilton uit Engelend komt,
wilton heeft hier toch niets mee te maken? wilton komt trouwens uit amerika. JEM cutters komen uit zuid-afrika. Misschien kun je ze bellen en willen ze het in het zuid-afrikaans aan je uitleggen
en ik heb even de zoekfunctie gebruikt, en kwam zowaar een beschrijving van mezelf tegen in het NL dus:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=99324
hoop dat het zo lukt!
Van harte bedankt voor de moeite !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » clutch bag