Re: Blond Amsterdam
Dit is een taart zoals een taart hoort te zijn, prachtig!
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blond Amsterdam
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is een taart zoals een taart hoort te zijn, prachtig!
De zwarte lijntjes zijn idd gewoon met de sugargun gemaakt. Gewoon zwarte marsepein, ik heb daar nooit last mee eigenlijk...
Groetjes!
ok zwarte marsepein, misschien is dat de truc. met fondant is het hier echt lastig!
Heel leuk!
Blond Amsterdam is helemaal mijn ding, maar of het puzzelen mij zo goed zal afgaan???
oohhhh deze is leuuukkkk ik ben dol op blond 
Pfff, ik heb sinds de server-update een heel traag forum...
De zwarte lijntjes plak ik vast met een beetje water. Ik heb zo'n kwastje wat je kan vullen met water, werkt heel handig zonder vlekken!
Groetjes, José
WAUW! prachtige taart!
Super, zo wil ik er ook nog eens een maken maar waar haal jij je plaatjes vandaan ?
Ik krijg alleen maar mini's ...
Hij is leuk!! Heb precies deze kaart in huis voor mijn zusje eind van de maand en was van plan het ook als taartje voor haar te maken.. hoop dat ie net zo mooi word als die van jouw
!!
He, dat is mijn taartje
. Cool zeg! Ik ben ontzettend fan van jouw taarten, dus ik vind het een enorme eer dat je er een van mij hebt nagemaakt (strakker dan die van mij natuurlijk!)
zeer mooi gelukt
Prachtige taart!
heel erg leuk zeg!!!
Heeeeel mooi! 
Ook die van jou Joco 
Wat een superschattig plaatje en leuke taart!
Wauw, dit is echt een wel een heeele mooie Blond taart! 
Oh, wat een leukerd!!! 
Geweldig gemaakt!
Effe een reactie op 1 van je vele taartjes ! Jeetje zeg wat heb jij er de laatste tijd weer veel gemaakt en allemaal weer supermooi !!! 
Heel leuk! Ik heb weleens gehoord dat ze de Blond taartjes ook poederen, maar daar begrijp ik nog even niks van. Zo te zien is deze heel mooi gepuzzeld!
Groetjes!
Super mooie taart en zoooooo strak. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blond Amsterdam