Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een paar baby en bruiloft cupcakes en koekjes
Pagina's 1
Leuk! wat een schattige koekjes!
Leuke en mooie koekjes, vind je bruidstaartjes het leukst 
Erg leuk! wat een schatjes die baby koekjes, en sjiek zeg, die bruidstaartjes!
ik wil ook wat vaker koekjes gaan maken, ben net wat leuke uitstekers aan het zoeken uit de heb shop. Maak je ze van zanddeeg?
Erg leuk! wat een schatjes die baby koekjes, en sjiek zeg, die bruidstaartjes!
ik wil ook wat vaker koekjes gaan maken, ben net wat leuke uitstekers aan het zoeken uit de heb shop. Maak je ze van zanddeeg?
Ik gebruik het recept van Peggy Porschen, die je hier op de site bij recepten ook kan vinden. Die blijven mooi in vorm.
tine83 schreef:Erg leuk! wat een schatjes die baby koekjes, en sjiek zeg, die bruidstaartjes!
Ik gebruik het recept van Peggy Porschen, die je hier op de site bij recepten ook kan vinden. Die blijven mooi in vorm.
Dank je, ik ga het gelijk van het weekend uitproberen!
ziet er goed uit allemaal
Heel erg mooi! Ook mooie foto's.
Erg leuk!
Ik heb vanmiddag koekjes gebakken van tzelfde recept, maar ik heb er net eentje geproefd (kaal) en ik vind er eigelijk weinig aan....of voegt de fondant of icing de smaak toe....?
ik smeer er wat lemon curd op en plak daarmee de marsepein of fondant vast, alles bij elkaar vind ik ze lekker smaken.
Kale koekjes smaken inderdaad een beetje saai.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een paar baby en bruiloft cupcakes en koekjes