Onderwerp: Twee taartjes voor tussendoor!
Een taartje voor ´t weekend en de ander om te trakteren tijdens de evaluatievergadering op m´n werk. Beiden gevuld met slagroom en kersenvlaaivulling.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee taartjes voor tussendoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taartje voor ´t weekend en de ander om te trakteren tijdens de evaluatievergadering op m´n werk. Beiden gevuld met slagroom en kersenvlaaivulling.

Hele leuke taartjes 
Prachtig gewoon (en dat noemt ze tussendoor......Bij mij zou het een heel project zijn;))
Hoe maak je die krulletjes die tussen je strik uitkomen, kan dat nergens vinden. Draai je ze om een potlood of pen?
Groetjes,
Sam
Hoe maak je die krulletjes die tussen je strik uitkomen, kan dat nergens vinden. Draai je ze om een potlood of pen?
Groetjes,
Sam
Ja, ik heb dat hier ergens gelezen. Potlood wat invetten met crisco. Met fondant en tylose wordt ´t hard en blijven ze ook recht op staan. Dan wel na ongeveer 10 minuten van het potlood schuiven. Deze zijn van marsepein gemaakt en zijn niet keihard en hangen daarom wat.
heel mooi
Heel erg mooi, zeker die bovenste!
oh wat leuk! vind je lila taartje erg schattig!
Sam1980 schreef:Hoe maak je die krulletjes die tussen je strik uitkomen, kan dat nergens vinden. Draai je ze om een potlood of pen?
Groetjes,
SamJa, ik heb dat hier ergens gelezen. Potlood wat invetten met crisco. Met fondant en tylose wordt ´t hard en blijven ze ook recht op staan. Dan wel na ongeveer 10 minuten van het potlood schuiven. Deze zijn van marsepein gemaakt en zijn niet keihard en hangen daarom wat.
Bedankt Mirie!!!
heel leuk gedaan. ik vind het wel heel wat meer dan 2 tussendoor taartjes hoor
ik zou willen dat die van mij zo mooi zijn!! 
leuk!!! rode is mijn favoriet
heel mooi.
Leuke taarten, enne... die bovenste (her)ken ik ergens van 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee taartjes voor tussendoor!