1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart + 1e geboetseerde bruidspaar

Bloed zweet en tranen! Dat zit in deze taart. Alles ging fout! De monchouvulling wilde maar niet stijf worden. De bastogne slagroom was waterig, het bruidspaar bleef niet staan en leunde alsmaar verder achterover, de taart plakt verschrikkelijk....

De taart is goed zolang die in de koeling staat... Zo gauw die in de kamertemperatuur komt dan begint die te plakken. Hebben meer hier last van? Hoop dat het goedkomt...

Maar het eindresultaat mag er zijn! Ookal was ik het totaal niet eens met deze wensen van het bruidspaar...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XBVZX3UN.jpg

Sinds begin december 2009 taart addict!

2

Re: Mijn eerste bruidstaart + 1e geboetseerde bruidspaar

Voor een bruidstaart zouden het mijn kleuren niet zijn, maar daar kan jij ook niks aan doen.
JE paartje is SUPER!!

3

Hij is erg kleurrijk maar je hebt een mooie taart gemaakt!

4

Het zijn ook echt niet mijn kleuren voor een bruidstaart,
maar heel erg knap geboetseerd! :Y

5

Mooie taart hoor ! Kleuren zouden ook mijn keuze niet zijn, maar het is een prachtig bruidspaartje op een prachtige taart !

Groetjes, Conny

6

Heel leuk gedaan, knap boetseerwerk, maar de kleuren zijn inderdaad heftig, klant is koning nietwaar...... :)

7

vrolijke bruidstaart hoor. en een heel gaaf geboetseerd bruidspaar..

8

Leuke bruidstaart, en een mooi geboetseerd bruidspaartje!
Ennuh, die kleurencombinatie had ik zelf ook niet gekozen voor een bruidstaart!

Groetjes,
Michelle

9

Wij maken wat de klant wilt,ook als is het niet jou of onze smaak,smaken verschillen,voor hun heb je een top taart gemaakt :thumb:
En wat betreft je vraag over het plakken/zweten,zeker als het zo benauwd en klam(luchtvochtigheid hoog) is als de laatste dagen dan hebben de taarten er inderdaad last van,is het gewoon warm en niet zo benauwd dan heeft de taart er geen last van.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl