Onderwerp: Mijntaarten

Deze taart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn man. Was pas de tweede taart die ik maakte maar ben er zelf erg tevreden over! De reacties waren ook erg leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijntaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Deze taart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn man. Was pas de tweede taart die ik maakte maar ben er zelf erg tevreden over! De reacties waren ook erg leuk!
Mooi taartje!

ook deze was voor zijn verjaardag, in totaal dus mijn 3e taart...

Dit was mijn debuuttaart voor mijn stiefzoon zijn 9e verjaardag. Hij is niet superstrak, maar voor een eerste probeersel was ik er best trots op 
Heel leuk allemaal, dapper dat je met een 3d-cars durfde te beginnen!
Je kunt trouwens alle foto's in 1 bericht plaatsen.

De bovenste is erg mooi! EN wat zal je stiefzoon trots zijn geweest op zijn cars taart!
@ Mamaricky: dank je wel! Had me inderdaad een beetje verkeken op een 3D taart, ben er uren mee bezig geweest :d En goed om te weten dat alle foto's in 1 bericht kunnen, dank je!
@fairytails: dank je wel! Hij was inderdaad apetrots, heeft hem aan alle visite laten zien voordat hij aangesneden mocht worden!
Wow dat is nog eens een project voor een eerste taart, ik durf het nog niet aan hoor! Ik vind ze mooi voor je eerste taartjes, zeker de bovenste met de roos is mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijntaarten