1

Onderwerp: rode rozen...

Dit was meer om even iets uit te proberen en ik ben erachter dat het iets anders moet maar toch is ie wel leuk geworden vindt ikzelf...

http://94.100.118.72/983000001-983050000/983044801-983044900/983044817_5_Hemf.jpeg

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: rode rozen...

Erg mooi hoor! Net echt

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

3

vind het echt mooi gedaan!!!

Groetjes, Franka

4

Prachtige rozen!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

5

heel mooi !!

tot taarts,
celessie

6

wat moet er anders dan?????
vind ze prachtig

biancaa12 schreef:

wat moet er anders dan?????
vind ze prachtig

Nou de opbouw van het boeketje net iet anders dan wordt ie nog mooier ;) Jullie komen binnenkort vast binnenkort de andere versie hiertegen, niet door mij gemaakt maar door jolanda

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

mooi hoor, ik doe het je niet na

liefs marieke

9

mooi hoor

10

heel mooi  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

11

Vind ze ook erg mooi!

12

Je hebt de smaak wel te pakken hè.
Deze zijn ook weer prachtig! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

13

Prachtig!! Niks veranderen aan de rozen iig!! heel mooi!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

14

sonnig schreef:

Prachtig!! Niks veranderen aan de rozen iig!! heel mooi!

:shh:  :shh:  Niks zeggen hoor. Maar ik jat gewoon die rozen en ga ze anders in elkaar zetten  ;)  :lol:  :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Jo ik denk dat je dan een probleem hebt  :lol:  Ik was natuurlijk te ongeduldig dus de icoontjes waren nog niet goed droog.... dus grote kans dat alles uit elkaar valt als je ze uit elkaar gaat halen :lol: en wat jullie niet zien op de foto maar ik wel weet is dat er 1 roos al af lag :shh:  is wel weer vast gelijmt maar goed  :lol:

16

Jeeee wat flauw zeg, heb dan ook meer geduld ;)  :lol:
Nu moet ik ze nog zelf maken.  O-)  O-)  :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.