Re: Strandstoeltje te Noordwijk
joepie! ik mag een uitsteker lenen, dus hopelijk pronkt hier zondag ook een mooie stoel op een taart!
Je taart is echt super!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Strandstoeltje te Noordwijk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
joepie! ik mag een uitsteker lenen, dus hopelijk pronkt hier zondag ook een mooie stoel op een taart!
Je taart is echt super!!
Wat een geweldig mooie taart! Dat stoeltje helemaal top!
Wat een geweldige taart!
wat gaaf dat stoeltje bovenop....als ik het zo lees duurt het even...maar dan heb je ook wat!
Dames, dank voor de complimenten
Kom je oorspronkelijk uit Noordwijk trouwens, ik heb daar geweldige jeugdherinneringen aan
Ik heb er na het zien van je taartje vandaag ook even heerlijk aan teruggedacht, tnx!
Nee, ik kom niet uit Noordwijk... Ik ben wel geboren in Leiden, dus ben er wel regelmatig geweest vroeger. Maar dat is lang geleden hoor! Toch voelde het wel meteen weer vertrouwd... Ik kan me voorstellen dat je er prettige herinneringen aan hebt, het ligt prachtig tussen de duinen!
Mooie taart en inderdaad het stoeltje maakt hem helemaal af.
Heerlijk zomers! 'k wil dat stoeltjuhhh ookkkk
Wat gaaf zeg, zo met dat stoeltje ziet er wel relaxed uit, maar was even zweten dus
De strandstoel nodigd wel onwijs uit om er lekker in te plofen,een hele leuke strandtaart,toppie!
Je taart is echt hartstikke gaaf en 't strandstoeltje....SUPER!!!
Ik ben er zelf ook mee bezig geweest, maar het is me niet gelukt . Volgende keer ga ik het met een mengsel van gumpaste en fondant proberen en ik hoop dat 't dan wel lukt
.
Jij in ieder geval een pracht van een taart gemaakt .
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Strandstoeltje te Noordwijk