26 Laatst bewerkt door eiland (07-06-2010 22:39)

Re: Te veel keuze?

Karin09 schreef:

Ik lees morgen even verder...............even iets over de prijzentabel........

* Ronde taart klein (8 tot 10 personen) 15,00

* Ronde taart middel (10 tot 12 personen) 17,50

Kost een taart voor 10 personen nu 15 of 17,50?

Ik doe het je niet na hoor, een website opzetten en proberen zo duidelijk mogelijk te zijn...........maar als ik een taart wil bestellen, zou ik hierdoor al in de war gebracht zijn...... :think:

Nou dat is toch best duidelijk?
Als je grote stukken wilt is een taart voor 10 personen 17,50 maar als je wat kleinere stukken wilt kun je met een taart van 15,00 toe...

27 Laatst bewerkt door romy-jezley (08-06-2010 14:38)

Ik vind eerlijk ook gezegt dat je erg weinig geld vraagt voor de taarten, Je maakt namelijk mooie taarten, en het is mischien wel een hobby, maar je bent er toch al gauw een tijdje mee bezig ( voorbereiden en maken enzo)
en dan voor 12,50 een taartje verkopen...
Maar dat is mijn mening hoor! haha :lol:

28

romy-jezley schreef:

Ik vind eerlijk ook gezegt dat je erg weinig geld vraagt voor de taarten, Je maakt namelijk mooie taarten, en het is mischien wel een hobby, maar je bent er toch al gauw een tijdje mee bezig ( voorbereiden en maken enzo)

Weet je wat het is?
Nu ik er niks aan verdien is het een hobbie.
Als ik meer geld ga vragen voor de taarten, verdien ik er op en is het een bedrijf, en dan moet ik een boekhouding bijhouden, belasting afdragen waardoor ik dus nog meer voor de taarten moet vragen...

Snap je?

29 Laatst bewerkt door romy-jezley (08-06-2010 21:13)

eiland schreef:
romy-jezley schreef:

Weet je wat het is?
Nu ik er niks aan verdien is het een hobbie.
Als ik meer geld ga vragen voor de taarten, verdien ik er op en is het een bedrijf, en dan moet ik een boekhouding bijhouden, belasting afdragen waardoor ik dus nog meer voor de taarten moet vragen...

Snap je?

Ja, ik begrijp wat je bedoelt, alleen wat je niet zegt...... ;)
snap je?

30

nee ik snap je niet... wat bedoel je met deze zin: alleen wat je niet zegt ??

31

Nou, dat je toch niet alles hoef op te geven aan de belastingdienst?
Of je moet heel erg eerlijk zijn, maar dat gaat dan ten koste van jezelf...

32

Nou nee, als ze er datn achter komen kun je alles terug betalen wat zij denken dat je er aan hebt verdiend...
En dan geven zij ee badrag en dan moet jij maar bewijzen dat dat niet zo is, en dat kun je nooit..

33

Zeg nooit, Nooit ;)

Ken wel een aantal mensen met 2 agendatjes hoor :think: