1

Onderwerp: Zelf aan het knutselen... HEEL graag tips !!

Binnenkort ga ik samen met een vriendin een workshop doen bij ons in de buurt. Ik wil heel graag beter leren boetseren. Figuurtjes gaat al een beetje, maar gezichtjes en poppetjes.... jemig wat lastig. Bij deze toch maar mijn probeersels. Graag feedback ! En vooral tips hoe de juiste verhoudingen te maken en gezichtjes en ogen !!

Ik heb wel al in de gaten dat een zwarte foodwrither heel handig is, ben nu aan het prutseren met kleurstof en een kwastje....

http://94.100.118.144/982700001-982750000/982749101-982749200/982749120_5_9zNG.jpeg

Bedankt! Groetjes Tamara

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

2

Re: Zelf aan het knutselen... HEEL graag tips !!

Ik vind het hartstikke leuke gezichtjes, en ook je biggetje ziet er lief uit. Misschien zijn de sproetjes iets te donker,donker roest zou mooier zijn denk ik.
Maar je kan al heel veel, het ziet er goed uit!

Groetjes Sas

3

WOW, gaaf allemaal

4

Ziet er leuk uit hoor!

Misschien een paar tips: voor je de oogjes maakt even met boltooltje gaatje maken, dan vallen je oogjes er mooi in en heb je niet van die "uitpuilende ogen." Vind ook de neusjes wat groot in verhouding.
Nog een oogje tip: je iris is altijd gekleurd en je pupil zwart. Hierin kun je dan nog een klein wit puntje doen ter sparkeling in de oogjes.

succes met je workshop!

5

thanks, goede tips allemaal :) !!

6

mooi hoor

7

vind ze er wel erg leuk uitzien !

8

heel leuk gedaan!!! ik zou alleen haar voetjes iets groter maken ;)

9

Vind ze enig........... :)

10

vooral doorgaan want je bent wel heel goed op weg hoor!

11

isabel-le schreef:

vooral doorgaan want je bent wel heel goed op weg hoor!

He Isabel,

Bedankt !! Ik heb net je website bekeken, wauw wat prachtig. Wat kun je ontzettend mooi boetseren. Mooi hoor, ik ben jaloers  :P , mag ik je foto's als inspiratie gebruiken? Ik probeer het boetseren zoveel mogelijk zelf te ontwikkelen.... niet altijd makkelijk, maar hier in het hoge noorden zijn niet zo heel veel workshops  :s . Tips zijn altijd welkom  ;)

Groetjes Tamara