1

Onderwerp: blauwe bruid

-staart
al eerder de dummy gepost die ik had gemaakt om te oefenen, maar hier het resultaat van de echte taart. Poehee, mijn eerste echte serieuze stapel en eerste bruidstaart. Er ging vanalles mis en ik heb vooral ontdekt dat ik nog heel veel niet weet en maar eens een paar workshops of cursussen wil gaan volgen!! Gek genoeg zagen de gasten alle oneffenheden niet voordat ik ze erop wees...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQIWD7FN.jpg

2

Re: blauwe bruid

mooie taart, ook mooie kleuren blauw, en de oneffenheden, mischien niet vertellen   :D {ik bedoel als ze het toch niet zien ha}

Lieve groetjes van Nicole

3

Wat een mooie kleuren zeg! Wow, vind het echt prachtig :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Prachtige stapel! Vind de kleuren echt mooi, weer eens iets anders voor een bruidstaart!

5

Práchtig!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

Heel erg mooi!!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Wat een schattige stapel!!

Groetjes Willy

8

Hele mooie kleur blauw. Mooie taart.

9

heel mooi! die kleuren! lieve, mooie, klassieke en schitterende stapel!

10

Die kleuren zijn prachtig! Ik denk dat ik maar ga proberen mijn broer en zijn aanstaande die kleuren aan te praten ;)

11

Ik vind hem heel mooi, mooie kleuren en niet te druk. Heel vrolijk.
Goed gedaan......en tsja, zelf zie je altijd nog dingetjes die beter kunnen, maar voor anderen is het meestal al helemaal geweldig.

Bakgroetjes van Marinka!

12

heel mooi , mooie kleur blauw ook

Geweldig! Heel erg mooi.

Mag ik vragen hoe je het hart bovenop hebt gemaakt? Ik heb ze wel al vaker gezien en wil hem ook graag maken.

14

Iris Zijlstra schreef:

Geweldig! Heel erg mooi.

Mag ik vragen hoe je het hart bovenop hebt gemaakt? Ik heb ze wel al vaker gezien en wil hem ook graag maken.

Bedankt! Ik heb een soort mal (een metalen hartvorm die je in een koekenpan kunt zetten om een ei in te bakken op valentijnsdag) gebruikt, reep fondant met tylose gesneden en om deze mal heen. Even laten drogen, voorzichting de mal eruit gepeuterd en verder laten drogen (liggend) Hoop dat je er wat aan hebt.....
Groetjes

Er is echt niks van te zien dat je iets niet weet of dat er iets misging hoor, het is een prachtige bruid staart :)
Serieus, echt heel mooi gedaan hoor!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

16

heel mooie taart

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

17

Fantastisch mooi! Geweldige kleurcombinatie. En het hart bovenop maakt het helemaal af. Slim ook om dat metalen hart daarvoor te gebruiken. En plak je het dan gewoon met icing vast?

Life is what you bake it.

18

Mooi hoor!

Groet, Jolanda