Re: Jurassic Park Airbrush
geweldig gedaan
net echt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jurassic Park Airbrush
geweldig gedaan
net echt
Heeeeeel gaaf!!! 
schitterend!
Geweldig goed gemaakt zeg, heel mooi en stoer.
Geweldig goed gemaakt zeg, heel mooi en stoer.
Gave taart 
woh die is gaaf
heel goed en mooi die airbrushkleuren
Zooooo heeeee, dat is mooi gedaan!!
echt een leuke creatie
maar hoe was het om je airbrush uit te proberen?
is het een aanrader?
groetjes
Wauwwww.......
Het is pas de eerste taart, maar dat airbrush geeft wel een bijzonder effect. Wij zijn er wel enthousiast over, maar vergt wel veel oefening. Het is wel wat bewerkelijker omdat je veel in laagjes werkt die tussentijds moeten drogen. Bij de Dino zit op sommige plekken wel 4 lagen/kleuren verf.
Het is ook een beetje zoeken naar een goed "onderwerp". Niet ieder thema leent zich ervoor, maar deze kwam goed uit vonden wij.
Als er nog mensen zijn die ook actief bezig zijn met airbrush of nog een leuk thema weten houden wij ons aanbevolen voor tips en suggesties! We zullen nieue exemplaren weer posten.
PS: De jarige Job was er zichtbaar bij mee: Had zijn vader s ochtends nog hoopvol gevraagd of er wel een T-Rex op zou staan...
Dit is ook al zo'n supertaart. had deze nog niet gezien Daisy. je moet echt vaker gaan posten, hoor 
Hele mooie taart, wauw supereffect, mijn zoon zei kei vet cool staat alleen een foute naam op, hij heet namelijk jasper 
Wauw!!!!!
........................................ik ben er stil van (en dit gebeurt niet gauw
)
Hij is echt eng en heel mooi, ik zal hem maar niet aan mijn zoon laten zien, want dan wil hij er ook zo een voor zijn verjaardag en dat is nog een beetje te hoog gegrepen 
super dino!
Heeeeel mooi!!
In een woord: WAUW!
die is echt SUPERmooi!
Mooi effect met het airbrush apparaat!!!
Jeetje wat een supergave dino zeg, hij lijkt wel zo uit de taart te bijten! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jurassic Park Airbrush