Re: bruids en stapelparade :)
Wat een fantastische taarten Maaike! Echt heel erg gaaf! En die K3 voor je dochter komt wel heel mooi over op de foto hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruids en stapelparade :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een fantastische taarten Maaike! Echt heel erg gaaf! En die K3 voor je dochter komt wel heel mooi over op de foto hoor!
prachtige taarten!
Vind vooral de laatste met de huisjes erg mooi!
Wauww wat een mooie taarten. Ik kan niet kiezen welke ik de leukste vind, vind ze allemaal super!
Werkelijk allemaal prachtig, maar die blauw met witte is wel mijn favoriet. Zo leuk die gecombineerde vormen!
ow, allemaal even mooi hoor! maar die blauw witte, die is mooi van kleur en al die vormen passen zo perfect op elkaar! heel mooi gemaakt!
prachtige taarten wauw!!!
Wow wat een parade! Echt prachtig!!!!
Erg mooie parade!!!
Wat een onwijs gave taarten zeg, en zoveel... Petje af
goeiendag jij hebt echt je best gedaan
wat zijn ze mooi , en ben helemaal weg van die blauwe
en die verschillende vormen en de kleuren , geweldig !!
geweldig mooie parade
fantastisch!
Wat een waanzinnige parade !!
Wat een prachtige parade!
Supermooi allemaal!!
Je taarten zien er allemaal stuk voor stuk weer schitterend eruit,top!
Ik zie je parade nu pas, ze zijn mooi!
En de bruidstaart van Lidia en Richard was ook erg lekker
Mijn hemel, in hoeveel tijd heb je die gemaakt zeg.
Prachtig
Wooow echt super knap!
Ik ben zowieso weg van je taarten, ik wou een tijdje geleden ook een taart bij je bestellen voor mijn dochtertje, maar toen zat je helaas al vol...haha
Hoe doe je die randjes met die streepjes erin als ik het een beetje goed uit kan leggen :
http://94.100.118.75/973500001-97355000 … _c53Q.jpeg
als ik vragen mag?
Fantastische parade, de één is nog mooier dan de ander
Zou je misschien willen verklappen hoe je op de onderste taart dat huis zo mooi rechtop laat staan ?? als je hem in de taart drukt, dan smelt hij weg denk ik, ik ben heel benieuwd hoe jij dat zo mooi staand krijgt
Jij hebt hard gewerkt! Schitterende taarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruids en stapelparade :)