Onderwerp: hoe werkt glansspray?
wil graag eens glansspray gebruiken maar doe je dat voor dat je je bloemen erop heb gedaan of eerst sprayen en dan je bloemen erop
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe werkt glansspray?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wil graag eens glansspray gebruiken maar doe je dat voor dat je je bloemen erop heb gedaan of eerst sprayen en dan je bloemen erop
Ik heb het nooit gedaan (nog niet) maar mij lijkt het dat je eerst de bloemen op de taart doet en daarna pas de spray.
Als het niet klopt lees ik dat hier wel
ik heb het ook nog nooit gebruikt..
maar denk dat het eraan ligt of je alleen de bloemen wilt laten glanzen, of alleen de taart, of juist alles tegelijk..
als je alleen je taart wilt, eerst sprayen dan de bloemen erop...
als je alleen de bloemen wilt.. eerst sprayen dan de bloemen erop...
wil je alles laten glanzen? dan de bloemen erop en dan glanzen...
lees gelijk even mee of je nog andere tips krijgt.
Ja dat klopt, het hangt van het beoogde effect af.
Mocht je aan de slag gaan met lustre spray... doe het buiten! want je vindt die glittertjes echt overal terug!
Ja dat klopt, het hangt van het beoogde effect af.
Mocht je aan de slag gaan met lustre spray... doe het buiten! want je vindt die glittertjes echt overal terug!
Ik las ergens als tip, je afwasmachine open zetten, te spuiten spul op de deur zetten, en spuiten maar. Je afwasmachine moet toch weer een keer draaien.
Ik ga altijd op m'n balkon staan
haha ikke in de achtertuin....
ik weet niet zeker, maar hij is net nieuw is de shop en heb er ook nog nooit iemand over gehoord, dus denk dat niet heul veul mensen er ervaring mee hebben. ik zou zeggen, bestellen --> uitproberen--> en hier laten weten wat je er van vindt!
meiden bedankt
weer wat geleerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe werkt glansspray?