Re: Wavy stapeltaartjes
Wat een bijzonderheden. Petje af. Wat enorm gaaf bedacht en uitgevoerd.
Sugar & Flour
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy stapeltaartjes
Wat een bijzonderheden. Petje af. Wat enorm gaaf bedacht en uitgevoerd.
Wauw! Dit is pas echt cool! Vernieuwend en erg mooi!
Complimenten hoor!
vind ze ook echt mooi, krijg er zo'n lekker marrokaans gevoel bij
mooi!!!!
heb ook even op je site gekeken, meesterwerkjes hoor!!!
3x WAUW!
Allemaal super
Dank je wel weer allemaal
mooie taarten ze zijn allemaal zooo strak. met wat smeer je de taarten? en zijn ze biscuit of cake?
Ik werk meestal met cake, biscuit vind ik niet zo lekker
Afsmeren doe ik met vanille bc, tegenwoordig veel zelfgemaakt maar ok de kant en klare van Wilton. Dat blijft toch wel mijn favoriet
bedankt voor je snelle reactie!
Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de workshop in Maaseik trouwens.
Daar dit nogal off-topic is, zal ik er verder geen reclame over maken, dus mail me maar als je interesse hebt.
Jemig, ik kan me niet eens een voorstelling maken van hoe je dit maakt! Zo prachtig mooi! Heb je ergens een how-to? Niet dat ik dit kan namaken, maar ben echt benieuwd hoe je dit aanpakt
Jemig, ik kan me niet eens een voorstelling maken van hoe je dit maakt! Zo prachtig mooi!
Heb je ergens een how-to? Niet dat ik dit kan namaken, maar ben echt benieuwd hoe je dit aanpakt
Geen how to helaas, maar Tirza heeft onlangs een soortgelijke how to geplaatst. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101092
Niet helemaal hetzelfde maar misschien heb je er wat aan!
Gewoonweg prachtig, zooooooo speciaal qua vorm e.d.....
Suikertaartjes-Suuz schreef:corina schreef:Wat een geweldige taarten maak je toch
![]()
Moet toch maar eens gaan kijken of ik de workshop kan gaan doenDan wil ik bij jou wel zo'n kikker leren maken, echt briljant!!
dat vind ik een geweldige deal
![]()
![]()
Alleen moet ik wel bekennen dat Paul deze meestal voor het grote deel maakt
Hee dames niet alles verklappen hoor
Sorry Paul
jeee , wat een geweldig mooie taarten? , kunstwerken ! maak jij !!!
echt uniek , origineel en creatief !
Wauw! Wat een kunstwerken. Vind ze prachtig!!!
Dank je wel weer!
Prachtig !! Ik vind de bovenste kleurencombi helemaal geweldig !!!
Ik heb ook even je website bekeken en heb gezien dat jij geen taarten maakt maar kunstwerken !!:thumb:
ongelovelijk mooi
feedbeack...waarvoor dan? oké de 1e vind ik wat minder, misschien had je de decoratie onder de 2e taart meer uit kunnen laten komen, nu lijkt het net alsof je hem er zo bovenop ge plant hebt. Maar ik vind ze waanzinnig hoor en doe het je voorlopig nog even niet na!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy stapeltaartjes