Onderwerp: Communietaart jongen
Hallo allemaal,
Na al die prachtige stapels en taarten die voorbij komen, durf ik bijna niet meer te plaatsen, want zo goed ben ik nog lang niet.
Toch wilde ik deze communiestapel voor onze zoon Tom toch laten zien, communietaarten voor jongens zijn vaak toch moeilijker te bedenken vind ik zelf.
Ik wilde graag een keer een taart met openslaande punten maken, dankzij de beschrijving van Adrienne is ie gelukt. Hij is wel in de vriezer geweest en zelfs met ondersteuning zijn de punten iets ingezakt. Volgende keer ook iets dikker bekleden denk ik. Maar goed, dat zijn dingen die je alleen zelf ziet. En de sprietjes wilde ik graag een keertje toepassen.
Het was voor de communicant zelf een verrassing, hij was er erg blij mee en het smaakte heerlijk! Op zijn verzoek gevuld met kersenbavarois en kersenvlaaivulling.
Ik vind het trouwens altijd best moeilijk om een stapel mooi te fotograferen. Ik zie nu trouwens dat ik eigenlijk geen foto van de zijkant heb, nu zie je alleen de voorkant met de letters. De ruitjes liepen op de onderste taart helemaal door en de bovenste was gedecoreerd met rondjes net als op de sprieten.
Tips zijn bij mij echt altijd welkom, daar leren we alleen maar van.