Re: Vissen
wat mooi! echt alles klopt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vissen
wat mooi! echt alles klopt!
Ooooo wauw, wat gaaf zeg!
Die wasbak is hilarisch!
En wat een schattige visjes. 
Wat gaaf zeg, wat een prachtige taart, zonde om aan te snijden...Hier ben je vast wel meer dan een paar uur mee zoet geweest...
Prachtige taart met hele mooie details tot in de puntjes verzorgd
Wat een geweldige taart! Alle details kloppen en zijn stuk voor stuk even mooi uitgevoerd, zelfs de waterdruppels zijn perfect
. De bomen zijn echt een super vondst zo, dat zullen we vast terug gaan zien hier!
Complimenten, complimenten! 
Heeftie nou Crocs aan?
Echt weer een supertaart, helemaal geweldig 
Waaauw zeg ... dat ik deze bijna gemist heb, erg mooie taart, prachtige details!!!
Ik ben een fan van je taarten!!! 
Ohhhh, echt.. hoe doe je dit?? Supermooi!! Respect 
Ow..... deze had ik helemaal gemist..... Wat is ie weer prachtig. Echt weer zo gedetailleerd en het lijkt wel of ie met de computer is gemaakt. Ik weet er gewoon weer geen woorden voor. Je zou eens een boek kunnen uitgeven misschien?
Overigens slaap jij snachts nog wel??? Wat een productie mens. Of werk je minder uren (buiten de deur bedoel ik dan he) of zo...
Hoe doe je dat toch...
Super. 
geweldig echt een heerlijke kijktaart!!
Wat een fantastische taart: helemaal leuk en prachtig gemaakt!

Ow..... deze had ik helemaal gemist..... Wat is ie weer prachtig. Echt weer zo gedetailleerd en het lijkt wel of ie met de computer is gemaakt. Ik weet er gewoon weer geen woorden voor. Je zou eens een boek kunnen uitgeven misschien?
Overigens slaap jij snachts nog wel??? Wat een productie mens. Of werk je minder uren (buiten de deur bedoel ik dan he) of zo...
Hoe doe je dat toch...
Wat een lieve woorden allemaal 
Ik zou beste eens een boek willen uitgeven, maar ik weet niet of ik daar origineel genoeg voor ben en af daar animo voor is. Is het niet wat voor jou? Jij ben voor mij een topper hoor!
(Misschien samen?
)
Ik slaap nog wel hoor, maar het is soms wel een beetje druk ja. Vaak staat bij mij een taart al maanden van tevoren gereserveerd en dan komt er op het moment van de taart toch weer wat tussen (vrienden op bezoek, verjaardagen, cursussen van m'n werk, golfles, verkiezingsdebat kijken
). En ja, daar hou ik dan niet altijd rekening mee op het moment van afspreken van de taart...
Ik werk inderdaad ook gewoon nog 40 uur in de week
, da's wel eens lastig.
Groetjes!
Echt super mooi gedaan.
Veel details, ook de bomen achterin heel mooi.
Alles is mooi 
Geweldig leuke taart! 
zo ook die is mooi gedaan zeg! net echt!
Amai, super die taart!! Die details en zo grappig!! 
wauw, wat een prachtige strakke taart
Joepie! Weer een taart van jou!
En weer als vanouds perfect! Helemaal mijn stijl!
Edit: Okeee... ik zie dat dit een oudje is, hihi. Maar evengoed geweldig hoor. Ik had hem nog nooit gezien namelijk 
WAUW! Ik zou dit nooit kunnen maken maar ik heb ook zo'n 'gekke vader'....Noorwegen....Denemarken kan hem niet gek en vaak genoeg! Dus ik sla hem toch maar even op...
MIJN COMPLIMENTEN! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vissen