1

Onderwerp: Strik is niet mannelijk?

Volgende week is mijn vader jarig en ik mag een taartje maken.
Nou is mijn vader een muziekliefhebber, speelt al vanaf kleins af aan piano en daar wil ik dus graag wat mee doen.

Zelf had ik in het hoofd om een zwarte taart met de rand als pianotoetsen te doen. Bovenop een strik (wit met zwarte randjes en muzieknootjes erop geschilderd) en uit die strik met floral wires (zo heten die dingen toch) muzieknootjes er uit te laten komen.

Maar nu twijfel ik toch een beetje. Maakt de strik i.c.m. met sprieten het ook een te verwijfde taart?

2

Re: Strik is niet mannelijk?

Een stoere strik is mannelijk genoeg, maar ik vind het niet 'Bekleden' ;)

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door annemarie84 (08-06-2010 09:09)

Oeps, sorry.
Nog niet helemaal wakker geloof ik.

4

Ik zou er ook geen sprieten meer in doen, maar het houden bij een strik met muzieknoten erop :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

hmmmfff, antwoord van mijn vriend "zolang de taart maar goed smaakt" :grr:
maar ik denk dat het er wel leuk uit zal zien maar idd zonder sprieten ;)

6

heb voor mijn vader ook een grijze taart met strik gemaakt, was echt niet verwijfd...

Groetjes, Dorothea.

7

Ik zou ook echt niet weten waarom dat niet zou kunnen....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Mijn eerste gedacht was, "als het dan een strik word met muzieknoten erop..." Dus ja, ik vind het zeker kunnen!  :Y

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

9

Als je een man een cadeautje geeft, pak je het toch ook in met een strik erom? (Ik tenminste wel.) En je maakt de strik niet roze ofzo, maar zwart/wit, dus ik vind dat absoluut kunnen hoor :thumb:

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!