Onderwerp: Hoera! 100 jaar!
Ja echt waar, zondag wordt mijn opa 100 jaar! (dat rijmt )
Nu had ik dus een paar vraagjes.......
Afgelopen zaterdag heb ik mijn allereerste taartje gemaakt. (zie: Hoera! mijn allereerste taartje ooit!) Er waren er hier thuis veel die hem leuk vonden dus kreeg ik de vraag om er eentje voor zijn verjaardag te maken.
Ik heb al een idee, komt ie:
Ronde taart 24 cm.
Ik ga zo'n impressie mat kopen en wil hem bekleden met parelmoerkleur marsepein. Wat kan ik voor die kleur dan het beste kopen hier in de webshop?
Verder ga ik er dan heel groot in het midden 100 opmaken, daaronder zijn geboorte datum - dag van 100 jaar en boven de 100 zijn naam.
Verder wil ik uitstekers van bloemen nemen om hem mooi te versieren (mocht dat nog nodig zijn.).
Als vulling dacht ik aan boerenjongens (vind hij LEKKER ) met botercreme in de 1e laag en dan een laag met zelfgemaakte aardbeienjam (door mijn mama, met grote stukken aardbei erin
) in de volgende laag.
Heeft er toevallig iemand een idee om het beter te maken dan dat ik zo kan bedenken? Of kan dit zo wel? Mijn vorige taartje was echt de aller allereerste en er komen nu zoveel mensen dat het me leuk lijkt als hij een beetje lekker smaakt..............
Alvast bedankt!
Groetjes,
Linda