Onderwerp: Hier ook aan het bruidstaarten...
Hoi Dames,
Ook voor mij een eerste en tweede bruidsopdracht.
Gevuld met: speculaasBC, CitroenBC en caramel BC
Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom.
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier ook aan het bruidstaarten...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Dames,
Ook voor mij een eerste en tweede bruidsopdracht.
Gevuld met: speculaasBC, CitroenBC en caramel BC
Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom.
Groetjes
Jezus, wat een gevaarte is die bovenste! En prachtig design, mooi sierlijk en strak afgewerkt.
De onderste vind ik iets minder strak, maar daarom niet minder mooi, en de roosjes zijn heel snoezig!
wel heel mooi
zo hee, die is hoog! mooi geheel!
Mooie taarten
mooie taarten hoor! ik vin groen toch echt ook wel heel leuk voor een bruidstaart. je maakt mooie rozen!
Ik vind ze allebei heel mooi die met roze en rood is ook super helemaal mijn kleuren
Heel verschillend, maar beide heel erg mooi.
Erg mooie taarten! Een boel ook! Wat een werk!!
Vraagje; ik las de vulling die je bebruikt hebt en verbaasde me niet zozeer over de combi speculaas met caramel maar wel die citroen erbij...is dat écht lekker in die combi??
Erg mooie taarten! Een boel ook! Wat een werk!!
Vraagje; ik las de vulling die je bebruikt hebt en verbaasde me niet zozeer over de combi speculaas met caramel maar wel die citroen erbij...is dat écht lekker in die combi??
Hoi,
Het was 1 smaak per taart. Ik denk nu persoonlijk niet dat citroen in combi met speculaas lekker is hihi
Het koppeltje wou het heel heel simpel dus geen combi's. Spijtig want dan kan je al eens experimenteren maar ze was toch helemaal op geraakt.
Mooi hoor zien er allebei feestelijk uit!!
Liekie schreef:Erg mooie taarten! Een boel ook! Wat een werk!!
Vraagje; ik las de vulling die je bebruikt hebt en verbaasde me niet zozeer over de combi speculaas met caramel maar wel die citroen erbij...is dat écht lekker in die combi??Hoi,
Het was 1 smaak per taart. Ik denk nu persoonlijk niet dat citroen in combi met speculaas lekker is hihi
![]()
Het koppeltje wou het heel heel simpel dus geen combi's. Spijtig want dan kan je al eens experimenteren maar ze was toch helemaal op geraakt.
Oh oke Ik dacht al
wat een vreemde combinatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier ook aan het bruidstaarten...