Onderwerp: bloemetjes-muffins
Hey!
Afgelopen zaterdag had mn schoonmoeder een huis vol mensen, en mocht ik wat bakken. Ik had van mn zus net een boekje gekregen met 100 muffin recepten dus daar heb ik er 3 uit gezocht en gemaakt, en vervolgens mooi bekleed. In tegenstelling tot mn eerste 2 pogingen, vond ik deze 3e poging al een stuk beter gelukt.

Op de laatste foto: links zijn walnoten-kaneel muffins, midden zijn chocolademuffins met stukjes melk en witte chocola, rechts zijn naturel muffins gevuld met chocolademousse, met een toef van botercreme.
De bloemetjes zijn gemaakt van mmf.
Ik ben nog niet helemaal tevreden hoor. Vind zelf de chocolade muffins het mooist gelukt, die heb ik ook eerst plat afgesneden. De bloemetjes ben ik ook tevreden mee, de mmf werkt voor mij beter dan rolfondant. Ik had alleen wat netter moeten afsmeren, je ziet het nu soms zitten eronder. En bij de gevulde zie je eigenlijk nog heel veel chocolademousse. De toef vind ik ook niet zo mooi, had liever een grotere gehad maar ik vind botercreme niet zo lekker voor een hele grote toef en ik had erg haast om het te maken en geen tijd meer voor iets anders om de toef mee te maken.
Maar al met al ben ik tevreden en nog belangrijker: ze waren heerlijk!
Feedback is welkom