1

Onderwerp: barbie-prinses

Ook ik mocht een barbie taart maken. Vond het eerst niet zo'n leuke aanvraag, maar ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden  :Y

Ben alleen wel benieuwd hoe jullie die bloemetjes en zo in het haar vast maken, want dat bleef bij mij dus niet zitten  :grr:

Toch ben ik niet ontevreden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-INYCAZ4E.jpg

Tips van harte welkom!!

gr. Hendrika

2

Re: barbie-prinses

Heel mooi!! :thumb:

3

Erg mooie barbie :Y 

Helaas heb ik geen tips voor je over het vastmaken van bloemen in haar haren. Ik moet zelf nog mijn eerste barbie maken.

4

icing? misschien helpt dat

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

5

Wat een plaatje! mooi hoor!

6 Laatst bewerkt door vengerovje (07-06-2010 13:16)

Ziet er mooi uit hoor!!

Groetjes Willy

Met royal icing kun je alles plakken :)
Verder heb je geen tips nodig, prachtige taart!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

mooi hoor...
mag ik je vragen welke vormen je hebt gebruikt??

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

9

Patricia0255 schreef:

mooi hoor...
mag ik je vragen welke vormen je hebt gebruikt??

Dit is de wonder mold uit de hebshop, was alleen wel even vogelen met de baktijd, hij was de eerste keer n.l. niet gaar :s
Ik heb toen de 2e  10 minuten langer gedaan en toen lukte het wel.

gr. Hendrika

10

thx voor de tip... ik twijfel nog of ik de wondermold wil...  heb nu alleen de blanda's en vind die toch wat laag..

Hoeveel pers. is de wondermold ? 5?

11

Patricia0255 schreef:

Hoeveel pers. is de wondermold ? 5?

Volgens een tabelletje dat ik ergens op het web heb gezien ( weet helaas niet meer waar  :o ) ongeveer 15 pers. Dus dat heb ik ook aan de bestelster doorgegeven. Heb nog niet gehoord of ze er mee uit kwam...

gr. Hendrika

12

oke dan toont het misschien klein... afmeting is 20 dia 12.5 cm hoog... dus dan zit je idd wel zo aan de 11-15 pers.

aangezien 20 cm -7.5 cm = 12 pers. ong..

thx denk dat ik m maar gewoon ga aanschaffen want gekluns met de blanda's heb ik ook geen zin in.. :lol:

13

Super strakke jurk zeg! Heel mooi gedaan :thumb:

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

Ik vind haar lijfje zo mooi, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

Groetjes Eline

15

Wat leuk dat ik zoveel reacties krijg, das wel goed voor mijn zelfvertrouwen  :D

wipneus schreef:

Ik vind haar lijfje zo mooi, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

Ik heb eerst een heel dun lapje fondant als basis op haar lichaam geplakt met eetbare lijm, daarna heel veel kleine bloemetjes erop geplakt en gedust met parelmoer poeder.

16

Ziet er lief uit moi strak afgewerkt :thumb:

17

Wondermold klopt wel hoor, 15 personen! Kom je echt mooi mee uit, het lukt zelfs om er nog meer uit te halen! (Y)

Je kan ook een rond stukje marsepein in dr haar doen, en daar de bloemetjes op plakken, is mij eens eerder gelukt. Maar icing zal ook vast en zeker goed zijn!

Prachtige jurk! Heel strak! Ik vind het nog weleens leuk om bijvoorbeel een handtasje te maken, dan heeft ze iets in dr handen.

Groetjes, Linda