1

Onderwerp: zelf kleuren

Ik heb een vraagje over het zelf kleuren,ben daar dus niet zo goed in!
Ik wil graag  de dip en dap taart (dummie) al gaan maken die in de Mjamtaarte staat,en heb dus zelf fondant geel gemaakt.Een poging gedaan in ieder geval.Ik heb egg yellow gebruikt van sugar flair.
Maar dat je nu echt zegt mooi geel :/  Hoe krijgen jullie toch die kleuren zo mooi?? Zal ik er nog een beetje oranje door doen?
Het moet girafjes geel worden,zoals op de foto....

groetjes Debby

2

Re: zelf kleuren

ik heb de mjam nog niet gezien, maar vind je de kleur te donker dan kan je er wit bij doen. Ik gebruik wel eens wat kleurtjes door elkaar   maar dat doe ik vaak op de gok, weet niet of oranje 'het mooier maakt. Als je een beetje okergeel bedoelt dan maak ik hem altijd me huidkleur in de geeltint eigenlijk

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

3

Over het algemeen kleuren de pasta's van Sugar Flair juist heel mooi. Misschien moet je nog een beetje er bij doen?
Wel kleurt fondant anders dan marsepein, misschien dat je daar het verschil door ziet. Probeer het anders gewoon op een klein beetje fondant om nog wat oranje er door te doen.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

oke,dank je wel voor de tips!