Re: Nog maar wat taartjes van mij.... in aparte vormen
mooi.... geef je ook workshops?
Ik kom nl. van riemst, dus maastricht is kortbij voor mij....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog maar wat taartjes van mij.... in aparte vormen
mooi.... geef je ook workshops?
Ik kom nl. van riemst, dus maastricht is kortbij voor mij....
Tjeetje wat maak jij toch mooie taarten!
Waaw!Hou me ook aanbevolen als je er de workshop voor gaat geven!
Dacht ja hoor zal wel weer aan de andere kant van het land zijn maar je woont in Maastricht 
Fantastisch!!!
geweldig!
zo mooi!!!!!!!!!!!!!!
Wow!!! Stuk voor stuk kunstwerkjes!! Prachtig zeg!
Wat een super geweldige taarten zeg!
heel erg gaaf, allemaal !!
Enne je hebt gelijk hoor, met het niet al te vaak meer delen van tips/trucs/how to`s....
een topkok verteld ook nooit zijn geheim !
Zolang je de mooie creaties maar wel blijft showen aan ons !!!

Ze zijn weer geweldig!!
Aangezien ik altijd graag workshops volg, zou ik bij jou ook graag eentje willen volgen. Aangezien je in Maastricht zit, zie ik een klein probleempje
Laat is eerst maar oefenen met de handreikingen die ik heb gekregen op de cursussen die ik al heb gevolgd en nog ga volgen en dan eens na gaan denken of ik een mogelijkheid kan creeren om naar Maastricht te komen.
Tegen die tijd hoor je wel van mij 
Heerlijk om naar jouw taarten te kijken
Ik vind het echt gaaf om te zien hoe jij je eigen stijl hebt, net als Brenda idd. Al zet je er 1000 op een rij, jouw taart zou je er waarschijnlijk zo uitpikken !
Heel mooi gedaan weer. 
heel erg mooi
ik had het nog niet eerder gezien
Dat is een dingetje voor een cuttlebug voor papier, gekocht bij pipoos!
Daar heb ik er toch wel een lading van, maar ik moet dus weer een nieuwe 
Jeetje.... ik ben sprakeloos.....
Je hebt er een fan bij!! 
Suikertaartjes-Suuz schreef:Dat is een dingetje voor een cuttlebug voor papier, gekocht bij pipoos!
Werkt dat gemakkelijk? Ik heb het ook al eens willen kopen, maar uiteindelijk toch maar laten liggen
Ja gaat wel goed hoor. Ik heb het matje doormidden gesneden, omdat ik toch maar een kant tegelijk ga gebruiken.
Je moet wel het matje even goed dusten met een zakje maizena, overtollige spul eraf blazen en met je smoother in de fondant wrijven. Als je een langer stukje nodig hebt (deze ging helemaal om de taart) gewoon voorzichtig het patroontje laten overlappen.
ik vind er eigenlijk niet zo veel aan
whahahaha, nee hoor, geintje natuurlijk, ik ben je grootste fan
Gekke muts! 
Ze zijn weer geweldig!!
![]()
Aangezien ik altijd graag workshops volg, zou ik bij jou ook graag eentje willen volgen. Aangezien je in Maastricht zit, zie ik een klein probleempje
![]()
Laat is eerst maar oefenen met de handreikingen die ik heb gekregen op de cursussen die ik al heb gevolgd en nog ga volgen en dan eens na gaan denken of ik een mogelijkheid kan creeren om naar Maastricht te komen.
![]()
Tegen die tijd hoor je wel van mij
Je kunt toch ook naar Brenda? Is dat wel bij je in de buurt?
Wow, schrap Brenda maar als je grootste fan, want dat ben ik nu
.
Ik heb vanavond met ontzettend veel plezier jouw taarten op je site bewonderd.
Geweldig, wat maak jij prachtige, originele, mooi afgewerkte taarten. Wat een kijkfeest! 
Dames, wat zijn jullie toch ontzettend lief allemaal. Ik raak helemaal ontroerd bij het lezen van zoveel lieve berichtjes!
Wat workshops betreft, voorlopig ga ik twee gastworkshops geven bij Tamara in Maaseik en tot ik mijn eigen ruimte heb ga ik even iets regelen bij de Kadans in Maastricht denk ik. Mijn enige struikelblok is nog dat ik nog maar weinig materiaal heb voor meerdere mensen, dus zodra mijn budget het toelaat ga ik eens asociaal inkopen
Dat duurt trouwens niet zo lang meer hoor, en dan zal ik het wel even verkondigen op mijn site en hier.
Wat leuk dat er zoveel interesse naar is, dat worden vast gezellige workshops!
Wow heb je al een aantal keer gehoord zo te zien, dus niet geheel origineel meer...
Wow (ik kan er echt niets anders van maken).
Vooral de gene met het masker vind ik gaaf, het is gewoon zonde om die mooie creaties aan te snijden 
Oooohhhhh, wat mooooooiiiiiiiiii
Ben zo blij dat ik over 2 weken naar Brenda mag
. Al zal het nog wel 10 jaar duren voor ik het net zo goed kan als jullie 
Nee joh ben je gek, het is echt heel erg simpel! Het ziet er alleen ingewikkeld uit, maar dat is gezichtsbedrog.... en goede fotografie
Veel plezier bij Brenda, geef haar maar een knuffel van mij!
Echt allemaal geweldige taarten! Ik vind ze zoooo mooi!! Woonde je maar wat dichter bij...
Super!! En je hebt groot gelijk dat je het voor je zelf en de workshop houdt! Baal alleen wel dat je in Maastricht woont, anders was ik zeker komen workshoppen. Misschien een keer als ik heel veel tijd heb....
Is zoetermeer dichterbij voor jullie? Brenda geeft namelijk ook workshops!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog maar wat taartjes van mij.... in aparte vormen