Re: Louis Vuitton
wow !! die is zoo MOOI !!!
maar hoe krijg je eigenlijk die printjes er zo mooi op ??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Louis Vuitton
wow !! die is zoo MOOI !!!
maar hoe krijg je eigenlijk die printjes er zo mooi op ??
Je houd ons gewoon voor de gek! dit is gewoon een echt tas en een echte schoenendoos 
Oftewel: WAUW in
Heel erg mooi.
Echt een plaatje.
Wat voor schoenenmal heb je hier voor gebruikt als ik vragen mag.
Eén woord: WAUW!!!!! 
Hij is inderdaad schitterend!!
Hoe ode je dat, die printjes? Zijn daar speciale printers voor met vaste afbeeldingen ofzo?
Groetjes!!
Wat ontzettend mooi
Pff wat een walgelijke fantastische mooie creatie zeg 
wauw, wauw en nog es wauw!
Geweldig mooi. Superstrak zoals altijd. Het lijkt wel echt. Prachtig!
wauw, wauw en nog es wauw!
Geweldig mooi. Superstrak zoals altijd. Het lijkt wel echt. Prachtig!
Dat zei je 4 maanden geleden ook al
Grappig, hoe dit topic na een paar maanden weer boven komt, maar ik ben er blij mee, want ik had 'm dus helemaal niet gezien (haast onmogelijk zou je zeggen)!! Ook al is ie van even geleden, ik ben er diep van onder de indruk, zoooooooo mooi afgewerkt, *zucht*
prachtig en die lelie is echt supermooi zeg!
sugar&flour schreef:wauw, wauw en nog es wauw!
Geweldig mooi. Superstrak zoals altijd. Het lijkt wel echt. Prachtig!Dat zei je 4 maanden geleden ook al
![]()
![]()
![]()
Grappig, hoe dit topic na een paar maanden weer boven komt, maar ik ben er blij mee, want ik had 'm dus helemaal niet gezien (haast onmogelijk zou je zeggen)!! Ook al is ie van even geleden, ik ben er diep van onder de indruk, zoooooooo mooi afgewerkt, *zucht*
whaahhaaa Wat stom. Maar ja ik ben in ieder geval consistent. Het blijft een prachtige taart. Maar het is ook bijzonder dat jij je dat nog herinnert!!
, ik bedoel dat ik dat lang geleden ook heb gezegd. Of hebbie alles zojuist door zitten lezen en kwam je mij toen tegen ? 
Nee hoor, kan het me zeker niet herinneren want ik heb 'm niet eerder gezien. Ik zag, dat het topic van januari was ging ik zelf twijfelen of ik toch niet per ongeluk al iets had geschreven (tja, mis het stipje ook
) en toen zag ik jouw reactie en omdat je er ook als laatste stond, kon ik het geintje maken.
En zo helpen we José aan lekker veel berichten 
Echt geweldig 
wauw,ik ie em nu weer, en ik blijf fan van je taarten!
Wat een prachtig taart!!!
superknap !
Nou echt superrrrrrrrrr mooi!!! Die tas maak je dat nou van cake of biscuit? Ik heb nog nooit een tas-taart gemaakt maar staat wel op mijn to-do list.
Super gaaf!
waaaauuuw suppperrrrrr moooooooooiii
egt wauuuuuw
maar waar hale jullie die print?? wat vor print is dat.
prachtige taart!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Louis Vuitton