1

Onderwerp: bruidstaartje met cupcaketoren

Vandaag mocht ik weer aan de slag met 1 van m'n favoriete kleurencombi's wit/paars/zilver. Dat staat altijd zo lekker fris!

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe 't aansnijtaartje in de smaak valt. Dit is nl. gemaakt van 3 lagen overheerlijke brownie met tussenin steeds een heel klein laagje vanillebotercreme. Volgens mij heerlijk, maar echt met recht een chocobommetje. Ik heb de bediening dan ook maar even gewaarschuwd dit keer echt zuinig te snijden. 'k ben benieuwd!

Bij de locatie aangekomen was 't nog even paniek in de tent. Niet voor mij, maar voor de locatie. Ik had nl. met hen afgesproken dat de standaard die een week eerder ook voor een bruiloft bij hen was gebruikt, daar zou blijven staan. Nou ... niet te vinden dus. Na wat gezoek viel 't oog van degene die op zoek was op de extra plateaus die ik bij me had. Oeps .... zo'n standaard had ze net die middag aan een andere bakker meegegeven :s. Dus na wat heen en weer gebel, werd 'n personeelslid d'r met z'n scootertje op uit gestuurd en een kwartiertje voor aankomst van 't paar, kon ik toch nog alles gaan opzetten. Gelukkig was 't dit keer alleen nog maar een kwestie van leuk schikken. Anders had ik toch wel ff gezweten denk ik. 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KJGIZ6EG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EKUWUUZO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAMEUFEW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQQKBCHQ.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: bruidstaartje met cupcaketoren

super mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Oh, mooi zeg ! wat zonde van de stress, gelukkig dat je zelf wist dat het zo klaar zou staan... als de standaard er eenmaal was :) Prachtig gedaan !

Groetjes, Conny

4

heel erg mooi gemaakt :thumb:

5

ziet er leuk uit...........pfffffffff op zulke momenten kun je geen stress veroorloven :nooo

6

Ziet er mooi uit.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

7

Wat een plaatje, sprakeloos!

8

Een prachtig geheel!!!

superdesuper gaaf

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

10

Hi Jacqueline,

Kan jij niet ergens anders gaan wonen, bijvoorbeeld in Groningen of zo? Niet makkelijk hoor, met zo'n fantastisch taarttalent in hetzelfde dorp! :)

Zo ongelofelijk mooi vind ik jouw taarten! Hiervan kan ik alleen maar dromen!

Nog erg bedankt voor het maken van het printje. Heb je nog ideetjes wat ik kan doen met de rest van het A-tje?

Groetjes,

Jacqueline

Jacqueline

11

prachtig
poeh wat een stressmoment weer.
vraag ik me af; bestaan er ook taarten zonder stress?

liefs marieke

12

O wow wat een toestand!
Gelukkig is het op tijd opgelost. Taart en cc's zijn prachtig! Zullen ze blij mee zijn geweest.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

13

Wat ontzettend mooi!!! De kleuren zijn super!

14

Wat een stress zeg!
Maar je taartje en cc zien er supermooi uit!
En inderdaad leuke frisse kleurtjes :Y

15

Prachtig! Ik vind de kleuren ook erg mooi  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

16

Heel erg mooi.Prachtige kleuren. :Y  :thumb:
Mag ik vragen waar je die zilveren cc vormpjes heb gekocht?
Ik heb bij Liescakeshop gekeken maar daar hadden ze alleen de mini.Ik weet niet of de shop ze heeft maar daar komen zoveel verzendkosten bij,want volgens mij kunnen ze net niet door de brievenbus.En ik heb ze voor vrijdag nodig. :s

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

17

Jij kunt wel hele mooie taarten maken zeg. En inderdaad een geweldige kleurencombinatie....  :Y

18

misty schreef:

Mag ik vragen waar je die zilveren cc vormpjes heb gekocht?

Die komen van de Sligro. Volgens mij zijn 't pasteibakjes, maar ik gebruik ze altijd voor bruidscupcakes.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

19

Dank je wel.I heb alleen geen sligro pasje.Maar misschien hebben ze ze wel bij de Makro,daar heb ik wel een pasje van.Ik was ook al wezen kijken bij Cook&Co,hema,blokker.Maar niemand verkoopt ze.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

20 Laatst bewerkt door e.b.m. (06-06-2010 18:50)

Wat een geweldig geheel! Dit oogt echt super mooi en inderdaad een prachtige kleurencombi. En wat "heerlijk"  :s zo'n stressmoment vlak van te voren.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

21

prachtig weer!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

22

Duidelijk herkenbaar als Glashill-werk  :Y  Ziet er weer mooi uit!

Groet, Jolanda

23

Geweldig mooi, vind deze kleurencombinatie ook prachtig inderdaad! Erg mooie bloemen op het aansnijdtaartje :Y

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

24

Gaaf gemaakt!

Forget love, i'd rather fall in chocolate!

25

heel erg mooi zeg!!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.