Onderwerp: bruidstaartje met cupcaketoren
Vandaag mocht ik weer aan de slag met 1 van m'n favoriete kleurencombi's wit/paars/zilver. Dat staat altijd zo lekker fris!
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe 't aansnijtaartje in de smaak valt. Dit is nl. gemaakt van 3 lagen overheerlijke brownie met tussenin steeds een heel klein laagje vanillebotercreme. Volgens mij heerlijk, maar echt met recht een chocobommetje. Ik heb de bediening dan ook maar even gewaarschuwd dit keer echt zuinig te snijden. 'k ben benieuwd!
Bij de locatie aangekomen was 't nog even paniek in de tent. Niet voor mij, maar voor de locatie. Ik had nl. met hen afgesproken dat de standaard die een week eerder ook voor een bruiloft bij hen was gebruikt, daar zou blijven staan. Nou ... niet te vinden dus. Na wat gezoek viel 't oog van degene die op zoek was op de extra plateaus die ik bij me had. Oeps .... zo'n standaard had ze net die middag aan een andere bakker meegegeven . Dus na wat heen en weer gebel, werd 'n personeelslid d'r met z'n scootertje op uit gestuurd en een kwartiertje voor aankomst van 't paar, kon ik toch nog alles gaan opzetten. Gelukkig was 't dit keer alleen nog maar een kwestie van leuk schikken. Anders had ik toch wel ff gezweten denk ik.
www.jacstaartjes.nl