1

Onderwerp: Nou dit is het geworden

Voor mijn eigen verjaardag, maar tevreden ben ik weer eens niet :/

http://94.100.118.105/980700001-980750000/980731801-980731900/980731869_5_A3Sk.jpeg
http://94.100.121.178/980700001-980750000/980732101-980732200/980732111_5_3rph.jpeg
Onder, Naturel biscuit gevuld met 2 lagen chocolade mouse en een laag banaan kwark.
Boven, Rode (naturel) biscuit gevuld met 3 lagen mandarijnen kwark

ik maakte van een klein restje chocolade en naturel biscuit en overgebleven vulling en de laatste bloemen nog dit kleine hartje, die vond ik uiteindelijk mooier dan de stapel :o
http://94.100.114.175/980700001-980750000/980732301-980732400/980732328_5_2thm.jpeg
De chocolade en naturel biscuit dus om en om gestapelt

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

2

Re: Nou dit is het geworden

wat heb je mooie hoge biscuits zeg! Drie keer vullen, wat een werk, maar wel errug lekker! Ik vind ze gewoon hartstikke leuk hoor, vooral de kleurtjes!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

Jammer he dat het voor jezelf (of kids) nooit zo goed lukt :(
Had ik laatst ook bij de taart voor mijn dochter.
Maar ja, als hij maar lekke smaakte toch? Hij is inderdaad wel mooi hoog geworden! En je kleine taartje is inderdaad erg lief en strak.

4

Nou hoge biscuits heb ik eigenlijk altijd maar meestal laat ik er een laag uit omdat ze bij mij met 3x vullen scheef gaan staan :(
Lekker waren ze wel ja! :Y

5

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Het feit dat je voor jezelf altijd toch net iets anders uit je vingers krijgt dan dat je had gehoopt heeft mij op het idee gebracht om het samen met een aantal meiden samen te gaan maken. (en dus al een dag van te voren een feestje ;))

toch vind ik je taart erg leuk geworden maar ben het ook met je eens dat je hartje leuker is. wel vind ik het leuk dat je 2 verschillende vormen hebt gebruikt. (dus die bloemen gaan weer op mijn verlanglijstje ;))

6

Ik vind ze er ook leuk uit zien hoor. Vooral je onderste. Super die bloemen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Het is een leuke stapel,nog Gefeliciteerd!

8

Nathalie schreef:

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Het feit dat je voor jezelf altijd toch net iets anders uit je vingers krijgt dan dat je had gehoopt heeft mij op het idee gebracht om het samen met een aantal meiden samen te gaan maken. (en dus al een dag van te voren een feestje ;))

toch vind ik je taart erg leuk geworden maar ben het ook met je eens dat je hartje leuker is. wel vind ik het leuk dat je 2 verschillende vormen hebt gebruikt. (dus die bloemen gaan weer op mijn verlanglijstje ;))

Tja mijn paps gaf me nieuwe bakvormen, moet ze toch wel allemaal gebruiken he ;)  :lol:

9

Gefeliciteerd :)  :)  :)

Leuke taarten zijn het geworden, gelukkig ben je uiteindelijk toch tot een keuze gekomen :)

10

hele leuke en lekkere parade :thumb:
en nog van harte met je verjaardag :+

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl