Onderwerp: Food printer&colourlovers
Aan alle lieve dames die in het bezit zijn van een foodprinter!
Voor mijn verjaardag heb ik van een paar vriendinnen samen een pracht kado gekregen. Een foodprinter! YEAH! ik heb de canon ip4700 gekregen en daarbij frostysheets en inkt. (die laatste 2 heb ik uit Amerika aangezien ik kosher zocht en die daar te krijgen waren en tot nu toe hier nog niet gevonden) dus nu heb ik de mogelijkheid om koshere plaatjes te printen. Jippie!
Ik heb uuuuuuren op het forum gezocht, elke regel proberen te lezen die er is geschreven over dit onderwerp, op internet heel veel gezocht en gelezen en op die manier geprobeerd mooie dingen te printen. Vanavond ben ik, samen met mijn man die een IT-er is, weer uren bezig geweest. Maar helaas lukken er nog altijd een paar dingen niet als iemand hier het geduld heeft, de zin heeft of wat dan ook om mij te helpen, heel, heel graag! Ik hoop niet dat ik vragen stel die al gevraagd zijn want ik heb echt mijn best gedaan EERST alles te lezen wat er te lezen valt voordat ik met dit topic ben gekomen.
Jullie maken zoveel moois, en ikke wil ook.....
Na deze lange inleiding hier mijn vragen:
1) Op colourlovers heb ik mooie printen gevonden. Ik had een prachtig lief bb-ruitje gevonden. toen ik dat wilde printen kreeg ik een heel klein hokje en niet zoals op de site een mooi groot stuk. Zoals jullie soms heel mooi hebben een rand onder aan de taart. Maar als ik mijn hokje aan elkaar plak krijg ik steeds een wit lijntje ertussen, er komt dus nooit 1 lange balk uit zeg maar.... Hoe doen jullie dat????
is er nog een andere site waar dat wel mogelijk is???
2)Ik las dat je kleuren op colourlovers kan veranderen? wil mij ook niet lukken wat doe ik fout????
3) Klopt het dat als je je printje op je taart wil krijgen dat je dan de onderkant een ietsiepietsie nat maakt met water (of juist crisco?) om zo de sheet te laten plakken?
4)Ik heb van Kopykake het programma waarmee je ook heel leuk rondjes kunt maken, op de kant en klare ronde sheets. alleen is zo een heel blad met tig rondjes en als ik wil printen moet ik direct de hele pagina printen maar ik wil maar 1 rondje. Kan dat????
pfff, dat zijn zo de eerste vragen die ik heb, al meer dan genoeg
Ik hoop dat iemand me kan en wil helpen. Begrijp dat het veel is om op alles te reageren, als steeds iemand anders op een andere vraag reageerd hoef je niet zoveel te schrijven????
Ik glimlach nu heeeeeeeeeeeeel lief naar je
Bij voorbaat dank, al is het alleen maar dat je deze hele lap tekst hebt gelezen!
Groetjes!