1

Onderwerp: [FEEDBACK] Bruidspaar

Eigenlijk wil ik weten of jullie het witte blok onder de bak van de fiets storend vinden. Ik hun hondjes er al bij gemaakt om het een beetje te verbloemen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WV3OFFZH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B4G8343D.jpg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: [FEEDBACK] Bruidspaar

Op zich vind ik het niet storend! Steunt het karretje daarop? Want anders kan je misschien de liggende hond onder het karretje maken ofzo. Weet niet dat het werkt maar het kan misschien helpen  :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3 Laatst bewerkt door Cake it (30-05-2010 10:40)

Ik denk dat ik het blok zwart zou maken en misschien iets kleiner  :think: .

Vind het trouwens wel een errrrug leuk ontwerp!!!

groeten Annemieke
Cake It

4

Nou de fiets was niet zo stevig gemaakt, (niet door mij, anders was hij stevig geweest ;) :lol: ) Dit blok moet er nu onder blijven anders stort hij dus weer in.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Dat witte blok vind ik absoluut niet storend hoor.
Wat mij meer opvalt is dat de bruid een beetje uit verhouding lijkt.
D'r bovenlijf is zo groot in verhouding tot de onderkant. Ik vind het er een beetje uitzien alsof er nog benen onder moeten.
(zei zij die zo'n resultaat al niet eens zou kunnen boetseren :o )

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

6

Ja ik weet dat het zo lijkt maar dat komt door model jurk. Er lopen nl banen overdwars en zo lijkt het dat het bij het bovenlichaam hoor. Maar die is niet zo.

7

Misschien kun je (als de witte ondergrond je zo stoort) een beetje "zand"kunnen strooien dan breekt het het witte vlak een beetje...
Ik vind het bruidspaar en de hondjes supermooi gemaakt! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

8

ik vind het leuk gemaakt, het witte blok stoort mij eigenlijk helemaal niet. waarschijnlijk omdat de ondergrond ook wit is ;)
het bruidspaartje vind ik goed gekleed gaan. jammer dat je door de bloemen het ontwerp van de jurk niet zo goed ziet (ik heb de foto avn de jurk mogen zien). die stroken zijn goed gedaan zo. maar het bruidje had net onder de borsten iets smaller mogen zijn. zo zou ze nog slanker lijken en daardoor zou het ook niet lijken alskof ze heel korte beentjes heeft (kan ook de fotohoek zijn) verder vind ik persoonlijk de huidskleur iets grauwig en bleek lijken op de foto. ik deed in het begin ook snel iets te bleke huidskleur, maar weet nu inmiddels dat het als je het kleurt al snel te veel vind maar naderhand het best nog wel flets lijkt.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

vind het witte blok niet storend, misschien ietsjes smaller (het kan ook optisch bedrog zijn dat hij breder lijkt)

10

kwebbeltje schreef:

maar het bruidje had net onder de borsten iets smaller mogen zijn. zo zou ze nog slanker lijken en daardoor zou het ook niet lijken alskof ze heel korte beentjes heeft

Heb gewoon een exacte kopie van de bruid gemaakt. Nou ja, heb de borstpartij minder gehouden  ;)

11

Ik vind je gezichtjes uitstekend, mooi.
De huidskleur had inderdaad iets meer gemogen.
De bruidegom: helemaal top  :thumb: en dat geldt ook voor de fietskar.

Wel heb ik moeite met de verhoudingen van de bruid. Als je de hond bekijkt, komt hij tot haar elleboog.
Probeer dat een keer uit en je weet hoe groot die hond moet zijn of hoe klein zij is.

Mijn elleboog eindigt ongeveer op mijn middel. Dus als je dan kijkt naar haar onderlengte moet dit meer zijn dan de bovenlengte.

Het witte onderblok: ik begrijp waarom, maar persoonlijk vind ik het niet mooi en zou ook iets anders verzinnen. Misschien een soort van houten blok wat je er onder geschoven hebt, maar er iets van, bedoel ik te zeggen.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

12

Ze zijn enig ;)

xx

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Ik vind hem ook ontzettend leuk en niet storend !

14

Super leuk!!!!

15

Oh, jij was dit aan het maken. Ik had er bij iemand die wij allebei om raad hadden gevraagd iets over gehoord. O-)

Ik vind het knap gemaakt, zou het je zeker niet nadoen. :thumb:

16

Jo, als het je stoort kun je er misschien een koffer van maken?
Met een kleine er naast???

Vind het overigens een hééél leuk stelletje geworden! :thumb:
Mijn petje gaat diep af.....!!!! :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

17

Annelies schreef:

Vind het overigens een hééél leuk stelletje geworden! :thumb:
Mijn petje gaat diep af.....!!!! :Y

:o  :o  :D

18

Ik ben er overigens al uit wat er komt. Maar dit blijft nog even een verassing. Tot over twee weken  :lol:  :lol: