1

Onderwerp: helpppppppppppppppp spoed

ik heb net een kapselcake rond gebakken, als ik er een prikker in stop dan plakt er niets aan vast hij veert ook mooi terug. maar als ik het "korstje erafhaal is het nog vochtig, en in het middan van de cake is het niet vochtig, moet ik hem iets langer afbakken of is ie wel gaar het is een taart voor kleine kinderen en wil geen risico lopen als ie niet gaar is. tnx

2

Re: helpppppppppppppppp spoed

kan iemand aub helpen ik zit echt ff met men handen in het haar.

3

Dat heb ik ook wel eens, ik ga er dan eigenlijk wel vanuit dat ie gaar is. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad ;)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

4

noukje schreef:

kan iemand aub helpen ik zit echt ff met men handen in het haar.

Ik snap dat je haast heb, maar het overgrote deel zit buiten in de zon te genieten. Na 10 minuten je berichtje uppen heeft echt geen zin :nooo

Als de prikker er droog uit is gekomen is je kapsel gewoon gaar, hij kan nog wel wat nattig aanvoelen. Er is geen gevaar voor kleine kinderen, alle ingrediënten zijn goed verhit geweest.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Ik heb de laatste tijd ook een paar keer 'last' gehad van een beetje natte taart. Wanneer ik de breinaald (werkt beter dan een sate-prikker, vind ik) eruit haalde was deze ook droog, vond ik. Maar wanneer het kapsel was afgekoeld was deze toch een beetje soppig aan de onderkant (voorheen bovenkant). Nu bak ik 5-10 min langer en heb nergens geen last meer van.