1

Onderwerp: Gisteren de Primeur!!

Ik heb gisteren voor het eerst mijn eigen taartenhok in gebruik genomen!!

Ik had een proeverij, voor een bruidstaart in augustus. En ik heb het bruidspaar in mijn eigen taartenwagen ontvangen. Leuk, leuk, leuk! En heel handig. Geen "vreemden" meer in huis, kinderen kunnen gewoon lekker hun eigen gang gaan, huis hoeft niet helemaal aan kant. Ik ben er erg blij mee.

De taartjes zijn helemaal niet bijzonder, maar ik laat deze bruidsproeverij toch zien. Krijgen jullie een beetje een idee van mijn taartenwagen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SNOUYFAW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XYVMRMFP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UBGVBDNU.jpg

Ik heb de opdracht gekregen, ik mag de taart maken!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

Re: Gisteren de Primeur!!

Wat een leuk "hok"! En ook enige proeftaartjes, logisch dat je de opdracht hebt gekregen, gefeliciteerd!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Wat gaaaaaaaaaf, je taartjes maar vooral je taartenwagen !!!! Gefeliciteerd en veel plezier natuurlijk !!  :Y

Dat ziet er leuk uit!De  taartjes zijn mooi en zo een taartwagen zou ik ook wel willen! :thumb:

5

Wat een geweldige taartwagen!!!!!!!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

6

Wat is dat een leuke optrekje zeg  :D  Is het echt een soort wagen in je tuin ofzo?

Leuk en gefeliciteerd met de opdracht. Lijkt me ideaal zo'n taartenwagen. heb je ook foto's van de buitenkant?

Life is what you bake it.

8

Ik heb even op website geklikt en zag daar in jouw 'mijn album' de foto's staan van je taartenwagen.
Wat ontzettend gaaf zeg!
Echt om jaloers van te worden, zo geweldig mooi!  :D

Super leuk ook dat je de opdracht gekregen hebt!  :thumb:

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

9

Wat leuk, zo'n taartenwagen ( rijmt op paard-en-wagen? ;) )!! Ziet er geweldig uit, geniet ervan!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

GAAF. ik wil ook zo'n taartenhok, super, super, super

ziet er erg gaaf uit

11

geweldig taart plekkie :thumb:
en mooie lieve proeftaartjes :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

Daro schreef:

Wat is dat een leuke optrekje zeg  :D  Is het echt een soort wagen in je tuin ofzo?

Het was ooit een oude schaftkeet, vreselijk verrot. Maar dankzij mijn lieve mannetje is het nu mijn eigenste pipowagen!!

13

Taartenmarie schreef:

Leuk en gefeliciteerd met de opdracht. Lijkt me ideaal zo'n taartenwagen. heb je ook foto's van de buitenkant?

Op mijn album (site)  staan alle foto's, van begin tot het einde!

www.taartjesvanmaggie.mijnalbums.nl

14

Ik heb ook even in je album gespiekt................wat een leuk project, en een super resultaat!

Lekker genieten van je eigen taartenstekkie................succes!

En natuurlijk gefeliciteerd met het binnenhalen van de opdracht na je proeverij  :thumb:

15

Wat die dat er leuk en gezellig uit!

16

Héééél erg leuk! Super ingericht ook trouwens, helemaal mijn smaak! Maarrreuh... wordt ie niet te warm vanbinnen? Want zag op je 'mijn album' dat ie donker geschilderd is...

17

Lieve taartjes! En die taartenwagen is helemaal geweldig.

18

Wauw wat een gaaf taarten"hok" heb jij zeg...echt een paleisje...en die kleuren, helemaal mijn smaak! Heerlijk zeg wat zal jij trots zijn op je eigen stekkie!

Enne gefeliciteerd met je opdracht!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

19

V!cky schreef:

Héééél erg leuk! Super ingericht ook trouwens, helemaal mijn smaak! Maarrreuh... wordt ie niet te warm vanbinnen? Want zag op je 'mijn album' dat ie donker geschilderd is...

Valt heel erg mee, hij staat al snel in de schaduw van de grote coniferen die er achter staan. En ik kan de deuren tegen elkaar open zetten. (moet alleen nog horren maken)
Ik heb er nu wel een ventilator neergezet, maar die hoeft eigenlijk nog niet aan.

20

Heb ook even in je album gekeken! Super gaaf! Had ik maar zoveel ruimte en zo handige man :P

21

Wat een leuk "hok" heb je!!! Fijn hè, zo'n aparte taartenruimte. Ik geniet er ook elke dag van, zit inmiddels meer boven dan beneden  ;)
Enne... je taartjes zien er toch goed uit!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

22

Wat een gezellig 'hok' heb je ervan gemaakt. Lekker zo'n eigen ruimte! Daar zal je veel taartplezier aan beleven!

23

Bedankt voor alle leuke reacties.

Ik ben er zelf ook zo super blij mee. Ik ga er soms gewoon even in zitten, en om me heen kijken.
Vanmorgen samen met de mjam en een kop koffie er ook weer even gezeten.

We gaan nog een paar kleine dingentjes doen, maar het meeste is nu af. Heerlijk!!

Enne mijn man....die valt een beetje in een gat nu het eindelijk af is. Maar snel weer een nieuw project voor hem vinden.

24

heerlijk he je eigen plekje? ik heb afgelopen jaar een taartschuur laten bouwen. Een eigen werkplek vlak bij huis  :lol: en wat je zegt heerlijk geen mensen meer in je huis.

heel veel plezier ermee.

groetjes deborah

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

25

Wat ziet het er leuk uit! Is een aardige klus geweest zie ik op de foto's! Geniet maar lekker van deze gezellige ruimte!

Groet, Jolanda