Re: saai onderwerp, maar dan toch net even anders...
mijn eerste reactie: jeetje die is mooi!!!
mijn tweede reactie: die is echt mooi!!
super mooi taartje en ookleuk dat je man toch ook zijn tooltje heeft kunnen bijdragen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » saai onderwerp, maar dan toch net even anders...
mijn eerste reactie: jeetje die is mooi!!!
mijn tweede reactie: die is echt mooi!!
super mooi taartje en ookleuk dat je man toch ook zijn tooltje heeft kunnen bijdragen!
Helemaal top.
WAUW WAUW WAUW, meer kan ik niet zeggen.
Wat een mega vet stoere, gave en prachtige taart, echt helemaal
Oh gááf, wat heb je dat mooi gemaakt zeg!!!! En handige hubbie die z'n steentje bijdraagt, super!
helemaal leuk deze cars! ik vind m geweldig mooi
Hij is prachtig, supermooie details en inderdaad errug origineel!
LEUK! (met hoofdletters dus!)
hij is ook wel spectaculair geworden
trots mag je zeker zijn!!! ik vind hem FABULOUS!!!!
wauw
Ik kan je eerlijkheidshalve zeggen....dat dit de allerleukste Cars taart is die ik ooit heb gezien!!! APPLAUS!!!
Ik kan nu al zeggen dat dit een grote inspiratie bron voor velen gaat worden!!!!
WAUW! Jouw taart is echt super. Wat een goed idee van jouw man. De band ziet er net echt uit. Jullie neefje zal de taart vast niet willen opeten
heel mooi
Wat een supertaart en wat een enorm werk is dat geweest! Petje af, hoor! Het zal pijn doen hem aan te snijden....
zooooo gaaf zeg
Prachtig origineel !!
Wauw, hele gave, super mooie taart!!
moooooi!
Dit is echt niet normaal meer!! Zo ontzettend strak, perfect, origineel.... Echt geweldig!!
Deze is gewoon geniaal!!! Super bedacht en perfect uitgevoerd! Ik denk dat dit de leukste en mooiste Cars-taart is die ik tot nu toe heb gezien! Ik sla 'm ook op als je het goed vind
Groetjes!
Echt super gaaf gedaan!!!
Handige man heb je trouwens!
heel gaaf gemaakt!
Waanzinning !!!!!!!!!!! Wat een inspiratie weer (met dank aan manlief)! Fijn, om je weer te zien hier
Daar mag je ook best trots op zijn! wat een prachtige, originele jongenstaart!!! Super
Deze is gewoon geniaal!!! Super bedacht en perfect uitgevoerd! Ik denk dat dit de leukste en mooiste Cars-taart is die ik tot nu toe heb gezien! Ik sla 'm ook op als je het goed vind
Groetjes!
Ik denk dat dit überhaubt de mooiste en strakste taart is die ik ooit heb gezien
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » saai onderwerp, maar dan toch net even anders...