1

Onderwerp: [GEVRAAGD] drizzle-recept

Misschien een beetje een gekke vraag; maar ik zou graag een recept hebben voor iets wat hierop lijkt: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2636

Ik ben tegenwoordig helemaal in to brownies bakken en zo'n drizzle lijkt me wel lekker en leuk. Ik geloof echter helemaal in 'baking from scratch'; alles zelf maken dus. Heeft iemand al geëxperimenteerd met vanillesauzen (of andere smaakjes mogen zeker ook) voor op brownies? Had niets gevonden via de zoekfunctie, dus dacht ik: ik vraag het maar  O-)

Alvast bedankt voor het meedenken!

2

Re: [GEVRAAGD] drizzle-recept

Een recept heb ik niet voor je, wel de ingrediënten van de icing. Misschien kun je iets soortgelijks vinden op internet?

De ingrediënten:
sugar, corn syrup, water, vegetable shortening, corn starch, agar, locust bean gum, invert sugar, titanium dioxide, citric acid, natural and artificial flavors, sodium benzoate, potassium sorbate

Je berichtje wordt trouwens verplaatst, hij past niet in vraag&aanbod.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Bedankt voor het verplaatsen, was eigenlijk al niet zeker of het goed stond. Bedankt ook voor de ingrediënten; ben benieuwd of ik wat vind  :)

Vraag &Aanbod 2e kans bakspulletjes tenzij je graag een 2e hands recept van iemand wil overkopen  :/   :D

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Zoals ik al zei twijfelde ik zelf; maar bedankt voor het verplaatsen  :Y
Hopelijk is er wel iemand die me aan dat recept kan helpen  O-)

6

Als ik even google, kom ik erachter dat er meestal op brownies wordt gedrizzled met vanilla glaze. Hier de zoekresulaten voor recepten:

zoekresultaten

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Ik had ook gegoogled, maar niet op glaze  :) Bedankt voor de tip!