1 Laatst bewerkt door lilo (04-06-2010 08:30)

Onderwerp: En bovenop het Parthenon/Acropolis...

Voor vandaag mocht ik een bruidstaart maken.
Op standaard graag en wit met lila en paarse vlinders. Oja, graag het Parthenon erop  :D Na wat googelen (ben helaas zelf nog niet in Athene geweest) aan de slag gegaan, zitten toch weer aardig wat uurtjes en het heeft me ook wel weer wat hoofdbrekens gekost. Ik hoop maar dat het een beetje is wat ze in hun hoofd hadden  :think:
Ook nog een bruidspaartje voor erop. Vond het wel fijn dat ze mochten/moesten zitten, toch wat makkelijker bevestigen.
Verder nog een blundertje begaan met de datum: het is natuurlijk al geen mei meer, maar juni... ai! Helaas doe ik er nu niks meer aan, want we kwamen er gisteravond pas laat achter en de taart staat al op de locatie en dat is niet echt in de buurt...  :/

Enfin alles is gevuld met champagnecreme en frambozengelei en bekleed met marsepein.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I7JQKP7K.jpg

Toch ook nog maar even een foto gemaakt zonder het bouwwerk erop  :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7W4IOYSN.jpg

Dit is het echte Parthenon:
http://cartouchejourneys.dfportfolio.com/section_greece/greek_pics/acropolis.jpg

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: En bovenop het Parthenon/Acropolis...

Prachtig gemaakt, wat een klus zeg om het Parthenon te maken!
Maar je hebt het super gedaan!
En die datum, balen joh.....maar goed waar mensen werken...... ;)

(die grapjassen die net hier de bruidstaart op kwamen halen zeiden ook dat er een verkeerde datum op stond, nou mijn hart stond even stil......was een grapje  :s  :lol: )

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

severn schreef:

(die grapjassen die net hier de bruidstaart op kwamen halen zeiden ook dat er een verkeerde datum op stond, nou mijn hart stond even stil......was een grapje  :s  :lol: )

Hmm bij mij helaas niet. Heb er wel wat slecht van geslapen... brrrr! Maar ik heb zo zitten denken aan hoe dat Parthenon nou te freubelen en het bruidspaar en whatnot dat ik helemaal niet in de gaten heb gehad dat de datum niet klopt!

4 Laatst bewerkt door yakefrank (04-06-2010 08:59)

Dit is echt mooi gedaan, petje af, hoor!

Ennuh, die datum... Ach, een kniesoor die daar op let :)! Dit is een grapje natuurlijk, ik begrijp echt dat jij er wel vreselijk van baalt!

Jacqueline

5

prachtig gemaakt en kan me heel goed voorstellen dat je baalt van de datum

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6 Laatst bewerkt door Nel (04-06-2010 08:57)

Prachtig gemaakt. Parthenon is ook erg mooi geworden!
Wat heb je trouwens een mooie standaard gebruikt. Is het toevallig deze?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2018

Is die trouwens een beetje stevig? Ik bedoel: wiebelt 'ie niet erg met de taarten erop?

7

ik vind hem echt geweldig!!! Prachtig gemaakt en die datum ja dat is echt balen maar het mooie Parthenon trekt de aandacht daar wel van weg!

8

geweldige taart, en dat parthenon heel goed gelukt zeg!! :Y  Hoe heb je dat gedaan? van biscuit of helemaal fondant?
enne dat met die datum, je begint toch onderaan met snijden, dus als ik de bruid was zou ik direct het mes zetten in die 5  :lol:  :lol:

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

9

Nel schreef:

Is die trouwens een beetje stevig? Ik bedoel: wiebelt 'ie niet erg met de taarten erop?

Ja da's die standaard!
Hij is wel redelijk stevig hoor, als het staat dan staat het wel! Maar als je gewend bent aan een "gewone" stapeltaart dan is dit wel wat enger!

10

Echt prachtig, wat een werk, maar schitterend resultaat !!!

Groetjes, Conny

11

Super gaaf gemaakt!!
T bouwwerk heb je echt heel goed gemaakt maar zonder t bouwwerk op de taart vind ik hem al super !!

12

Heel mooie taart zo zeg! En wat knap gemaakt, dat bouwwerk :thumb:

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

13

Mooi hoor! Wat een werk hé!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je taart zónder panthenon mooier vindt, maar wat het paar wenst is bevel, niet?

Ik ben benieuwd naar de reactie!

Groet,
Lobelia

14

lilo schreef:
Nel schreef:

Ja da's die standaard!
Hij is wel redelijk stevig hoor, als het staat dan staat het wel! Maar als je gewend bent aan een "gewone" stapeltaart dan is dit wel wat enger!

Dan gaat 'ie nu op m'n verlanglijstje!!!  :Y

15

Super!! En ik was zo trots op mijn geboetseerde kevertje...  :s
Valt nu toch wel een beetje in het niet....

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

16

Dat heb je echt super gemaakt zeg,petje af,top!!!
En het geheel is een unieke,mooie taart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

mooi hoor :thumb:

Be in love with what you have

18

gave taart hoor

19

Gave taart met een heel mooi bruidspaartje erop.
Pathenon doet de taart geen recht, maar voor het bruidspaar is het natuurlijk super dat jij het zo mooi heb nagemaakt!

En die datum, tja.... balen!! Ik had het laatst met een stapel bruidscupcakes - zag een week later op de foto's dat op de bovenste (een extra versierde voor het bruidspaar) J&M stond. Voor Harm en Monique dus :s Gelijk ff gebeld: ze hadden al zitten kijken of die linkerpoot van de H er af was gevallen ofzo... en toen gewoon een grote hap genomen zodat er niks meer van te zien was :lol:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

20

Mooi gemaakt!wat sommigen er wel allemaal niet op willen maar je heb je best weer gedaan om aan de wensen te voldoen.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

21

Mooi gemaakt!!!!! Vind je Parthenon knap gedaan, maar zonder dat is je taart toch mooier  ;)
Ik zou ook ontzettend balen van de datum hoor!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

22

Updatetje:

Gelukkig kon het bruidspaar wel lachen om het foutje van de datum :)
Ze hadden er 's ochtends nog iemand naar toe gestuurd om te kijken wat ze konden doen en hebben uiteindelijk de datum er maar afgehaald. Pfff. Toch nog opgelost. Maar in het vervolg kijk ik natuurlijk wel 100 keer goed ofik de juiste datum erop zet!  :Y

23

heeeel mooi :thumb:
en gelukkig dat de datum is opgelost ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

24

hij is echt mooi hoor, en wat heb je trouwens een ontzettend mooi logo

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

25

maris18+ schreef:

wat heb je trouwens een ontzettend mooi logo

Wat grappig dat je het hier zegt! De bruidegom die bij deze taart hoort heeft dat voor me geknutseld op de pc, ook met de website geholpen, vandaar dat ik het ok niet erg vond dat er "iets" meer werk in deze bruidstaart is gaan zitten  :)
De taart in het logo is een echte taart van mezelf omgezet in lijntekening, vind ik zelf zo leuk...  :Y