1

Onderwerp: [FEEDBACK] even proeven mama..... OEPS!

Voor een vriendin die haar zoveel jarige (hihi discussie met mijn man over hoeveel jaar vandaar zonder jaar hier haha) bruiloft viert vandaag. Alles ging gesmeert tot... de telefoon ging.. en mijn drie jarige lieveling met zijn vingertje in de middelste taart zat om "ff te ploeven" gelukkig alleen het fondant iets beschadigd en mazzel dat ik het taartje cadeau geef hihihi, ik had ook geen fondant in die kleur meer over en omdat het een mengeling was van verschillende kleurtjes kon ik het ook niet meer namaken maar goed, hier komt ie!

http://i31.photobucket.com/albums/c368/samantha_love/DSCF0197-1.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c368/samantha_love/DSCF0200.jpg

2

Re: [FEEDBACK] even proeven mama..... OEPS!

mooie taart :thumb:
en vond  kleine hem lekker :9  ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

mooi taarten alleen de kleuren van de kelken had ik anders gedaan, of met goed poeder er over of een wat zachtere kleur....

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

4

Super! prachtig! Ik vind het een hele mooie combinatie, ik zou alleen ook de bloemen een andere kleur gegeven (bijvoorbeeld de kleuren van de bloemen en de kleur van de draperieën omdraaien).

Verder heel mooi uitgevoerd en gelukkig is de schade beperkt gebleven :s  .

Groetjes en succes met 'taarten'! Kim

5

Erg mooi!
Nou weet ik waarom er ook alweer een keukenverbod is voor de kids als mama aan het bakken en bekleden is.
Vond je kleine de taart lekker?

6

Heel erg mooie taart, ow wat zou ik ook balen als de kleine er bij mij aan zou zitten. heb 1x een taart samen gemaakt (bijna 4 jaar) maar dat gata niet op mama's manier natuurlijk)
Ik had het middenste van de kelken een andere kleur gegeven, bv. wit of dezelfde als waarmee de taart bekleed is.
Super taart hoor!

7

prachtig.

wat zijn kinderen toch schatjes hahaha

Hahaha ja inderdaad. Thanks voor de feedback allemaal. De ontvangers vonden de taart fantastisch. Ze hebben thuis dezelfde kleuren als de taart, vandaar deze kleur stelling.