Re: jammer.....
Er is toch écht niks op te merken aan deze taart hoor, behalve dan dat tie gewéldig mooi is. De kleurencombi, bloemen en de schilderingen, alles matcht
www.sprookjestaarten.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » jammer.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er is toch écht niks op te merken aan deze taart hoor, behalve dan dat tie gewéldig mooi is. De kleurencombi, bloemen en de schilderingen, alles matcht
ik vind dit juist super!!
Joh, je taart is prachtig (maar dat had je inmiddels al wel begrepen denk ik
)
Mooooooooooooooi!!
ik vind hem ook helemaal mooi hoor!!!!!!!!!!!!!!
Na zoveel mooie taarten en nu nog steeds onzeker zijn?Meis,het is een pracht van een taart.Ik zou willen dat ik een kwart van jouw talent had.
ik vind hem heeel mooi
Mooie stapel.
Echt niks mis mee.
ik vind hem ook erg mooi!!!
Prachtige taart hoor ! De kleurencombi moet je smaak zijn (niet de mijne ) maar de combinatie is echt goed hoor , ik vind het een prachtige taart ! Ik heb zojuist mijn Nemo-taart geinspireerd op de jouwe geplaatst en ook dit is er weer eentje om te onthouden !
wat een geweldige taart!! vind hem echt supermooi!
Ik vind het dus ook een hele mooie taart! Juist weer eens wat anders zo gecombineerd met het schilderwerk.
Jammer?????begrijp je ff niet!!
Vindt het heel mooi gedaan met het verfwerk heel apart niet vlekkerig en staat er heel mooi bij dus weet niet waar je het over heb
nou, ik vind het schilderwerk toch super gedaan hoor! het past er echt wel bij. de verdikkingen zitten op de juiste plaatsen in de rondingen en het geeft net een beetje meer sierlijkheid aan de taart.
Ik dacht: nu komt er een ingestorte of gedeukte taart oid. Maar deze is toch super? Mooi strak, prachtig geverfd en mooie details!
Super, super mooie taart hoor!
Lees ik: Jammer... Dus ik verwacht een misser te zien, maar nee hoor, gewoon een schitterende taart net zoals altijd
Nou ik vind hem ook mooi hoor ,daar is niets mis mee .
wou dat ik het zo kon
peter
Hij ziet er super uit!
Een prachtige taart!
Dankjewel allemaal voor zoveel lieve reacties!
Ik heb er nu een paar keer naar gekeken maar ik kan het gevoel helaas niet van me afschudden Kan er dus ook niet echt de vinger opleggen..
Maargoed, op naar de volgende taart!
Vind hem juist wel mooi, juist omdat het paars wat opvalt! En dus niet flets is ofzo! Dus iets minder zelfkritiek!
Ik snap je punt, maar hij is toch wel erg leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » jammer.....