Re: Met samengeknepen billen...
Echt super.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met samengeknepen billen...
Echt super.
Super gedaan! Enne ... ik mag zoiets binnenkort ook 'ns in 't echie maken en ben dus ook heel benieuwd naar tips voor een stabiele stapel
Gaaf gaaf gaaf , echt geweldig mooi gemaakt ! Brr, ik zou ook ontzettend de bibbers hebben om zo'n taart te vervoeren, pff.... ik hoop dat je achteraf geweldige complimenten krijgt van het bruidspaar want dit is echt een prachtstuk !
Hij is prachtig !! Jij durft inderdaad om 'm zo te vervoeren! En je hebt gelijk: zonder paartje is ie mooier (maar ja, wij zijn vakidioten )
Heel chique en apart! leuk met dat vleugje goud en ben ook benieuwd naar je stapel geheim en dan in de auto...pfieuwwww
Super echt prachtig die bloemen
wo suus wat stoer van je om deze taart zo te vervoeren. ik was er niet eens aan begonnen
hij is supergaaf! wel weer heel anders dan jouw eigen suus stijl.
wouw,wat een prachtige taart!!!!
Wat een prachtige taart! Heel mooi zo gestapel. Vind 'em zonder het bruidspaar ook mooier...
prachtig en het lijkt me super eng om zo'n taart te stapelen en ook te vervoeren.
ik ben erg benieuwd hoe je het hebt gestapeld en met wat.
wo suus wat stoer van je om deze taart zo te vervoeren. ik was er niet eens aan begonnen
![]()
hij is supergaaf! wel weer heel anders dan jouw eigen suus stijl.
Suus???? Wie is dat?
Prachtig! Ik vind de gouden strik ook heel leuk!
ontzettend mooi ! Ik zou het ook heel erg eng vinden zoiets te vervoeren......pfff, als je ineens moet remmen.....je moet er niet aan denken !!
Wow wat een kunstwerk!! Ik ben diep onder de indruk!
Het stapelen heb ik op de volgende manier gedaan. Door de onderste 3 zit een stokje door en door om het heen en weer schuiven te voorkomen. Ook in de bovenste 2 zit een stokje ( ik had geen stok die lang genoeg was om in 1 keer door alle taarten te steken en had geen zin om weer een winkel op te zoeken.)
Verder heb ik alle taarten gewoon op de normale manier gestut met houten douwels.
Ik heb de stapel eerst gestapeld met de bakblikken om te kijken hoe hij stabiel gestapeld kon worden en het evenwicht te zoeken.
Verder veel vertrouwen hebben.
Wat een prachtige taart. Sla hem ter inspiratie. MOOOOOOOOI
Wauw, ik vind jouw taart het toppertje, rest is overbodig!
En gestapeld in de auto, wat een lef.
heel erg mooi
GEWELDIGGGGGGG
Niet normaal meer.........GE-WEL-DIG !!
Wat een genot om naar te kijken, echt helemaal super geweldig!!! En om zo gestapeld dan ook nog te moeten vervoeren, wat vreselijk ENG! Knap dat je dat aangedurfd hebt.
O ja, en er zou een verbod moeten komen op plastic bruidstoppers. Een taart, en zeker een kunstwerk als deze, heeft dat helemaal niet nodig.
Wauw die is mooi!
Prachtig!! van mij mag ie zonder bruidspaartje
MOOI! Maar tja is ben eerlijk gezegd ook niet anders van je gewend Marjolein.... Schitterende taart weer
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met samengeknepen billen...