Onderwerp: gedecoreerde taart ontdooien op kamertemperatuur?
wat is het risico als ik mijn taarten op kamertemperatuur laat ontdooien?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gedecoreerde taart ontdooien op kamertemperatuur?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is het risico als ik mijn taarten op kamertemperatuur laat ontdooien?
Dat het temperatuursverschil ineens te groot wordt en je taart daarvan gaat smelten.
OH MIJN GOD. het zijn bruidstaarten voor morgen
Oei!! Kan je ze echt niet in de koelkast kwijt? Of op een andere koele plek.
Ik zal duimen voor je, komt vast wel goed. Het is een groot risico maar het kan ook goed gaan, dat ligt vooral ook aan de luchtvochtigheid en temperatuur, het is nu niet zo warm (nu 's nachts), heb je vast wel mazzel .
Ik heb het vorige week ook zo gedaan maar in de plastic zak en dat is goed gegaan. Maar nu heb ik hem uit de vriezer gehaald, afgedecoreerd dus is nu uit het plastic. Ik twijfel of ik hem in een doos zou doen. In de koelkast is geen plek idd en ben bang dat ie anders niet goed ontdooid is voor morgen. Ze mag er NIKS van merken want ze wilde hem niet uit de vriezer
Laat je nog even weten hoe het afgelopen is...succes!
Hou Karin hoe is het met je taarten vast wel goed Veel succes vandaag heb je wel geslapen ?
hahaha ik heb heerlijk geslapen ging er wel ongemakkelijk in natuurlijk, maar slapen kan ik altijd en overal
ik vind dat de taarten er prima uitzien GELUKKIG pffff wat een opluchting zie in het midden nog een beetje vocht, maar we hebben gelukkig nog een paar uur en neem aan dat dat weggetrokken is als het de grootste tijd is.
bedankt voor jullie medeleven.
Gelukkig! Blij dat het toch goed is gegaan.
Het enige is dat ie dus niet droog is, voelt plakkerig aan, mijn man zegt je moet hem gewoon drogen met een föhn met koude lucht
Het enige is dat ie dus niet droog is, voelt plakkerig aan, mijn man zegt je moet hem gewoon drogen met een föhn met koude lucht
![]()
![]()
![]()
![]()
of de ventilator...........klinkt mss raar, maar heb dat hier eerder gelezen..........fijn dat je taart toch goed is ontdooid
nee dat meen je niet, dus de tip van mijn man is nog niet zo gek?
nee dat meen je niet, dus de tip van mijn man is nog niet zo gek?
Heb het hier gevonden http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125024444
................soms zijn mannen zo raar nog niet
nee idd.
nou bedankt voor de tip!
miss geloven wij gewoon te weinig in mannen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gedecoreerde taart ontdooien op kamertemperatuur?